سردار آزمون به تیم ملی برگشت +عکس
کد خبر: ۱۲۳۶۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 07    -    ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

با اعلام باشگاه روبین کازان مهاجم این تیم به تیم ملی ایران برگشت.

سردار آزمون به دلیل اعتراض هواداران به نمایشش بعد از جام جهانی از حضور در تیم ملی خداحافظی کرد و در اردوی قبلی هم حضور نداشت.

او در این رقابت ها نتوانست درخشش مورد انتظار را داشته باشد تا اعتراض هواداران ایرانی این مهاجم جوان را از حضور در تیم ملی دلزده کند و او تصمیم بگیرد با خداحافظی از این پس درخشش را در تیم های باشگاهی ادامه بدهد.

اما در این مدت کارلوس کی روش که به سبک بازی آزمون علاقه زیادی دارد تلاش زیادی کرد این بازیکن به تیم ملی برگردد و البته مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال هم برای راضی کردنش جلساتی با او برگزار کرده بود که ظاهرا موفق شده رضایتش را برای برگشتن به تیم ملی جلب کند.

سردار آزمون به تیم ملی برگشت +عکس

امروز اینستاگرام باشگاه روبین کازان اعلام کرد که سردار آزمون برای بازی با بولیوی به ایران سفر کرده است: سردار به کمپ تمرینی تیم ملی ایران رفته که عضوی از این تیم در جام ملت های آسیا باشد که قرار است در سال 2019 برگزار شود. او خود را برای بازی دوستانه با بولیوی در اکتبر آماده می کند.

سردار آزمون به تیم ملی برگشت

با این حساب سردار آزمون بعد از یک اردوغیبت به تیم برمی گرد و باید تلاش کند یکی از مسافران جام ملت های آسیا باشد.

تیم ملی ایران در حال حاضر مهاجمان خطرناکی مثل کاوه رضایی، سردار آزمون، سامان قدوس، علیرضا جهانبخش و کریم انصاری فرد را در اختیار دارد و رقابت برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی حسابی داغ خواهد بود.

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
0
0
کاش برنمی گشت...!؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار