وقوع ۲۰مورد ریزش کوه در محور هراز
کد خبر: ۱۲۳۶۲۴
تاریخ انتشار: 2018 October 07    -    ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران از وقوع حدود ۲۰ مورد ریزش کوه در محور هراز پس از وقوع بارش شدید باران و طوفان گذشته خبر داد.

یوسف جغتا شب گذشته اظهار کرد: هم‌اکنون محور مواصلاتی هراز شب آرام را پشت سر می‌گذارد و تردد در آن روان است.

وی افزود: با برقراری تردد در دو مسیر آمل به تهران در مسیر شمال به جنوب و تهران به آمل در مسیر جنوب به شمال شاهد رفت و آمد روان خودرو‌ها در این جاده شریانی هستیم.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان تصریح کرد: هوای بخش لاریجان سرد است و آسمان امشب لاریجان ابری و در برخی مناطق با بارش باران است.

این مسؤول با اشاره به اینکه از عصر گذشته شاهد بارش شدید باران و طوفان در محور هراز همانند دیگر مناطق مازندران بودیم، بیان کرد: از صبح امروز شاهد ریزش کوه و لغزندگی سنگ و سنگ‌ریزه در برخی از مناطق محور هراز بودیم که صبح امروز ریزش کوه در منطقه بندکنار اتفاق افتاد و از بعداز ظهر ریزش کوه از مناطق بلده تا پیچ ابتهاج روی داد.

جغتا با اعلام آماده‌باش راهداران در محور مواصلاتی هراز، خاطرنشان کرد: سه دستگاه لودر، سه دستگاه گریدر و یک دستگاه بلدوزر هم‌اکنون در محور شریانی هراز مستقر هستند که ۱۵ نفر راهدار خدمت‌رسانی به مردم را در دستورکار قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه ریزش کوه در محور هراز خسارت جانی نداشت، ولی خسارت مالی به همراه داشت، گفت: ریزش کوه در منطقه قلابن بر روی خودروی ۲۰۷ در حال تردد آسیب جدی وارد کرد و این حادثه یک مجروح به همراه داشت.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار