ادعای روزنامه انگلیسی درباره جراحی‌های پلاستیک پوتین
کد خبر: ۱۲۳۲۰۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 October 04    -    ۱۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
روزنامه «دیلی استار» انگلستان ادعا کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، چند عمل جراحی زیبایی روی پلک، پیشانی و گونه خود انجام داده است. معروف است که پوتین ۶۵ ساله، توجه زیادی به شکل فیزیکی و ظاهر خود دارد.

ادعای روزنامه انگلیسی درباره جراحی‌های پلاستیک پوتین«اختصاصی تابناک باتو» روزنامه «دیلی استار» انگلستان ادعا کرد که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، چند عمل جراحی زیبایی روی پلک، پیشانی و گونه خود انجام داده است. معروف است که پوتین ۶۵ ساله، توجه زیادی به شکل فیزیکی و ظاهر خود دارد. خانم «امی اسکات» کارشناس جراحی زیبایی از مرکز MYA Cosmetic Surgery در لندن می‌گوید، رئیس جمهور روسیه چند عمل جراحی به قیمت ۸۰۰۰ پوند انجام داده است.

ادعای روزنامه انگلیسی درباره جراحی‌های پلاستیک پوتین

او ادعا کرد که پوتین تحت جراحی زیبایی پنهان و روش‌های غیرجراحی قرار گرفته تا او را جوان‌تر کند و روند طبیعی پیری او را کُند‌تر نماید. او می‌گوید آقای پوتین الآن از آنچه دیده ایم کاملاً متفاوت است؛ صورتش پُر است و چشمانش باریک و کم چروکیده می‌باشد.

اسکات معتقد است که پوتین تزریق بوتاکس و اصلاح پلک چشم انجام داده و پوست زائد و چربی‌های فوقانی و پایین دو پلک را از بین برده و همچنین مواد آرایشی در قسمتِ گونه‌ها تزریق کرده است.

ادعای روزنامه انگلیسی درباره جراحی‌های پلاستیک پوتین

اسکات همچنین خاطر نشان کرد که او از روش‌های غیر جراحی مانند تزریقات ضد چروک هم استفاده می‌کند تا پوست نرمتری داشته باشد. این روزنامه بریتانیایی براین باور است که پوتین، تا حدودی این عمل‌های را برای از بین بردن «نگاه سرد» و «یخ زده» اش انجام داده است!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
جراح زیبایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
0
2
تازه چونه و گونه هم گزاشته عکسهای زمانی که معاون شهردار سن پیترزبورگ بوده ببینید کاملا مشخصه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
2
0
شما بهتر ملکه هزارسالتون که دست مصنوعی داره را بچسبی البته انقد پیر شد که دیگه حال بلند کردن دست واسه مردمش نداره
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار