عجیب‌ترین مشاغل دنیا و دستمزد هر کدام از آن‌ها +عکس
کد خبر: ۱۲۳۱۸۶
تاریخ انتشار: 2018 October 03    -    ۱۱ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰

در دنیا مشاغل گوناگونی وجود دارند که تعداد بسیاری از آن‌ها برای افرادی که به انجام آن اشتغال ندارند، عجیب و غیرقابل تحمل به نظر می‌رسد، اما در کمال ناباوری عده زیادی در نقاط مختلف کره زمین به آن اشتغال دارند و کسب درآمد می‌کنند.

گاهی همین مشاغل غیرقابل تحمل طرفداران و متقاضیان پر و پا قرص خود را دارند و اینکه به ازای انجام هر یک از مشاغل عجیب که اشتغال به آن برای ما غیرممکن است، چقدر دستمزد پرداخت می‌شود، به طور دقیق مشخص نیست و جای بحث و تأمل بیشتری دارد.

شاید برای ما عجیب‌ترین شغلی که تبلیغات آن را بر در و دیوار‌های خیابان‌های شهر دیده‌ایم، همان شعل «داد زن» معروف که صاحبان آن وظیفه داد زدن و جذب مشتری جلوی پاساژ‌ها و مجتمع‌های تجاری را بر عهده دارند، باشد، اما در سراسر دنیا شغل‌هایی به مراتب عجیب‌تر و غیر قابل باورتر از این شغل هم وجود دارد.

میزان رضایت افراد از شعلی که به انجام آن مشغول هستند، بستگی به شرایطی دارد که در آن وارد شده‌اند و همچنین میزان درآمد و علاقه اشخاص به شغلی که از آن کسب درآمد می‌کنند هم از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در این گزارش فهرستی کوتاه از چند شغل عجیب و جالب را مشاهده می‌کنید که هر کسی حاضر به پذیرش و انجام آن نیست و برای خیلی از افراد، حتی اگر بیکار و جویای شغل هم باشند، عجیب و غریب به نظر می‌رسند.

جداکننده جوجه‌های نر و ماده از یکدیگر، گریه کن حرفه‌ای در مراسم تدفین و ترحیم، کارشناس بو، ساقدوش زیبا و جذاب برای مراسم عروسی و نامزدی، چشنده غذای حیواناتی، چون سگ و گربه و سایر جانوران، سوسک کش، نوبت گیر در صف، و مواردی از این دست، در لیست عجیب و غریب‌ترین مشاغلی قرار دارند که عده قابل توجهی از افراد در سراسر دنیا به انجام آن مشغول هستند.

عجیب‌ترین مشاغل دنیا و دستمزد هر کدام از آن‌ها +عکس

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار