مدیرعامل جدید اینستاگرام کیست؟
کد خبر: ۱۲۳۱۴۸
تاریخ انتشار: 2018 October 02    -    ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

هفته‌ی گذشته دو بنیانگذار اینستاگرام، کوین سیستروم و مایک کریگرپس از تلاش‌های بی بدیل خود برای تبدیل کردن این شبکه اجتماعی به ارزشمندترین خرید فیس‌بوک، از سمت مدیریت اینستاگرام استعفا دادند. کمپانی فیس‌بوک هم با گذشت یک هفته از این ماجرا برای برقرار کردن روال عادی در کار شبکه اجتماعی اینستاگرام مدیر جدید آن را انتخاب کرد. کمپانی یاد شده آدام موسری یکی از پیشکسوتان شبکه‌های اجتماعی را به عنوان مدیر جدید اینستاگرام معرفی کرد.

آدام موسری از سال ۲۰۰۸ در زمینه شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کند. وی در ابتدا به عنوان طراح محصول کار خود را برای شبکه‌های اجتماعی آغاز کرد و ۱۰ سال است در همین حوزه فعالیت دارد. او پیش از آن که به مدیریت اینستاگرام برگزیده شود، نایب رییس محصول این شبکه اجتماعی بود. موسری حتی وظیفه معاونت بخش اخبار و تیم رابط کاربری فیسبوک را بر عهده داشته است.

Image result for ‫مدیرعامل جدید اینستاگرام کیست؟‬‎

کوین سیستروم و مایک کریگر در سال ۲۰۱۰ اینستاگرام را توسعه داده و دو سال بعد، آن را به قیمت یک میلیارد دلار به فیس‌بوک فروختند. این دو تن از آن زمان، به عنوان مدیر عامل و مدیر فنی ارشد این کمپانی مشغول به فعالیت بودند. این دو نفر پس از انتصاب موسری به عنوان جایگزین خود طی بیانیه‌ای رسمی اعلام نمودند: ما خوشحالیم که رهبری شبکه اجتماعی خود را به فردی می‌گذاریم که سابقه‌ی زیادی در طراحی دارد و می‌تواند روی سادگی و هنر این پلتفرم تمرکز کند. علاوه بر این، او اهمیت وجود انجمن‌های عمومی را عمیقاً درک می‌کند. این اصول و ارزش‌ها از ابتدا برای اینستاگرام اهمیت زیادی داشت و خوشحالیم که فردی لایق قرار است روشمان را در این شبکه اجتماعی ادامه دهد.

از نظر کارشناسان حوزه فناوری و شبکه‌های اجتماعی، آدام موسری بهترین گزینه برای هدایت غول شبکه اجتماعی به شمار می‌رود چرا که تجربه زیادی در هدایت فیسبوک کسب کرده و با مخاطبین جوان نیز آشناست. به نظر می‌رسد با استعفای بنیانگذاران اینستاگرام و انتصاب موسری به عنوان مدیر جدید اینستاگرام، زاکربرگ و موسری می‌توانند مستقیماً نحوه فعالیت شبکه اجتماعی اینستاگرام را کنترل کنند و یکپارچگی بیشتری میان این دو شبکه اجتماعی ایجاد نمایند.

گفتنی است، فعلا مدیر جدید اینستاگرام قرار است روند فعالیت کاری خود را به کریس کاکس، سرپرست محصولات فیسبوک گزارش دهد.

برنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار