ساعت اپل با کارایی تلفن همراه به بازار رسید
کد خبر: ۱۲۳
تاریخ انتشار: 2015 April 26    -    ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱

در اولین روز آغاز فروش اپل واچ یا ساعت اپل در هشت کشور استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، ژاپن، آلمان، هنگ کنگ، آمریکا و انگلیس متقاضیان زیادی برای خرید این گجت تازه شرکت اپل به مراکز فروش آن مراجعه کردند.

به گزارش ایرنا از پایگاه اینترنتی پایگاه خبری سی نت، کاری که این شرکت انجام داد این بود که عرضه اپل واچ را به جای این که محدود به اپل استور ها کند، به سراغ بوتیک های لوکس در شهر نیز رفت تا بتواند معنای استفاده از ساعت هوشمند را در زندگی روز مره بیشتر تعالی بخشد.

شرکت اپل از کاربران واجد شرایط خود در هشت کشور خواست تا تقاضا خود را آنلاین سفارش دهند.

این گجت روز جمعه برای افرادی که این ساعت را پیش خرید کرده بودند بارگیری شد؛ پیش فروش ساعت اپل 10 آوریل (21 فروردین) در استرالیا، کانادا، چین، فرانسه، ژاپن، آلمان، هنگ کنگ، آمریکا و انگلیس آغاز شد و تقریبا بلافاصله به فروش رسید.

تحلیل گران بازار تخمین می زنند که شرکت اپل تنها در آن روز بیش از 957 هزار اپل واچ را در آمریکا پیش فروش کرده است.

ساعت اپل اولین محصول این شرکت از زمان ارائه آی پد در سال 2010 است.

این ساعت با اتصال به تلفن همراه آیفون می تواند بسیاری از کارهایی را که این تلفن انجام می دهد، انجام دهد برای مثال تماس تلفنی برقرار کند، پیامک بگیرد و در وب سایت به جستجو بپردازد.

ساعت اپل واچ یک پخش کننده موزیک مانند آی پاد است، یک وسیله مفید است که اطلاعات سلامتی به همراه ضربان قلب را دنبال می کند، یک وسیله ارتباطی است که تماس و پیامک را گرفته و می فرستد، صدا ضبط می کند، برنامه های دیگر را کنترل می کند، با Apple Pay پرداخت های شما را انجام می دهد، و در نهایت Apple TV شما را کنترل کرده و به عنوان یک ریموت کنترل برای کنترل خانه های هوشمند به کار خواهد رفت.

اپل در عرضه محدود خود این ساعت را به قیمت 399 یورو و 349 دلار فروخت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار