ماجرای عجیب ربودن تاجر کاغذ
کد خبر: ۱۲۲۹۸۰
تاریخ انتشار: 2018 October 01    -    ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

صبح چهارشنبه 4 مهر مرد تاجر از خانه‌اش بیرون آمد تا سوار بر خودروی شاسی بلند و گرانقیمتش به محل کار برود. اما قبل از روشن کردن خودرو ناگهان مرد جوانی در خودرو را باز کرد.

 ربایندگان تاجر کاغذ وقتی پلیس را در چند قدمی خود دیدند از 600 میلیون تومان پول درخواستی خود گذشتند و فرار کردند.

صبح چهارشنبه 4 مهر مرد تاجر از خانه‌اش بیرون آمد تا سوار بر خودروی شاسی بلند و گرانقیمتش به محل کار برود. اما قبل از روشن کردن خودرو ناگهان مرد جوانی در خودرو را باز کرد.

او خودش را مأمور پلیس معرفی کرد و به تاجر 60 ساله گفت حکم جلبش را دارد و از وی خواست تا سوار خودرو او و همکارانش شود. شاهرخ که خود را در برابر مردان قانون می‌دید، از خودروی گرانقیمتش پیاده و سوار بر خودروی پراید مردان ناشناس شد.

گزارش آدم ربایی/ صبح چهارشنبه گذشته مرد جوانی به شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران رفت و از ربوده شدن موکلش توسط مردان ناشناس خبر داد. او گفت: ساعتی قبل مرد ناشناسی با خانه موکلم که یک تاجر کاغذ است تماس گرفت و مدعی شد که او را ربوده‌اند. آنها برای آزادی موکلم 600 میلیون تومان خواستند. با شکایت وکیل جوان تحقیقات برای آزادی تاجر و دستگیری آدم ربایان به دستور بازپرس سهرابی آغاز شد.

هنوز ساعتی از شروع تحقیقات نگذشته بود که بار دیگر وی به دادسرای جنایی تهران رفت و گفت: موکلم لحظاتی قبل با من تماس گرفت و گفت اطراف تهران رهایش کرده‌اند. بدین ترتیب بلافاصله مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی وارد عمل شده و تحقیقات از مرد میانسال که پس از آزادی از دست گروگانگیرها خود را به خانه‌اش رسانده بود آغاز شد.

وی گفت: مردان ناشناس مرا سوار خودرو کردند و دست و پا و چشم هایم را بستند و به راه افتادند. حدود یک ساعتی در راه بودیم تا اینکه مرا چشم بسته داخل باغی متروکه بردند. در آنجا شکنجه‌ام دادند و شماره تماس خانواده‌ام را گرفتند تا با آنها تماس بگیرند و درخواست پول کنند.

نمی‌دانم چه شد که دو سه ساعت بعد دوباره به سراغم آمدند و مرا سوار خودرو کردند و در اطراف تهران رهایم کردند. آنها تنها از کارت عابر بانکم 2 میلیون تومان پول برداشت کردند.با توجه به آزاد شدن گروگان میانسال، بازپرس شعبه نهم دادسرای امور جنایی تهران دستور شناسایی و بازداشت سه متهم فراری این پرونده و انگیزه آنها از این آدم ربایی را صادر کرد.

روزنامه ایران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار