موج تنفر مردم دنیا از پیمان‌شکنی ترامپ +عکس
کد خبر: ۱۲۲۶۶۱
تاریخ انتشار: 2018 September 27    -    ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۵

چندی پیش شبکه خبری «سی. ان. ان» با انتشار خبری از میزان تنفر مردم آمریکا طبق یک نظر سنجی خبر داد.

بر اساس این نظر سنجی میزان تنفر از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا به شدت افزایش یافته و او از این نظر با «ریچارد نیکسون» رئیس جمهور دهه هفتاد میلادی آمریکا برابری می‌کند.

به نوشته این شبکه خبری نظر سنجی فوق در آمریکا نشان داد که تنها ۲۰% مردم عملکرد دونالد ترامپ را «عالی» توصیف کرده و این درحالی است که ۲۰% آمریکایی‌هاعمکرد او را «نسبتا خوب»، ۱۳% «متوسط» و ۴۵% نیز «ضعیف» برشمرده و تنها ۲ درصد دموکرات‌ها و ۴۹ درصد جمهوری خواهان از عمکرد دونالد ترامپ راضی بودند.

موج تنفر مردم دنیا از پیمان‌شکنی ترامپ +عکس

علاوه بر مردمی که در آمریکا از عملکرد و رفتار غیر دیپلماسی دونالد ترامپ ناراضی هستند، موج تنفر از وی در دیگر کشور‌ها نیز وجود دارد و تصمیمات غیر منطقی و رفتار به دور از ثبات او علیه سایر کشور‌های دنیا، دلیل اصلی این تنفر عنوان می‌شود.

طی روز‌های اخیر در بیروت، یک تانک بادی پلاستیکی درخیابان‌ها تردد می‌کند که روی آن سر «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا با یک بینی شبیه به بینی «پینوکیو» به عنوان لوله این تانک طراحی شده است.

حمایت مستقیم و غیر معمول دونالد ترامپ از تروریست‌ها و گروهک‌های تروریستی، موج تنفر از وی را تشدید کرده و بد عهدی و پیمان شکنی‌اش تقریبا برای اغلب مردم در کشور‌های مختلف به اثبات رسیده است و کمتر کشوری است که از نحوه عملکرد ترامپ و دخالت‌های پی در پی او در امور سایر مناطق اعتقاد نکند.

این نخستین بار نیست که مردم دنیا از چهره دونالد ترامپ به عنوان چهره‌ای خشونت طلب نام برده و او را به عنوان نماد حمایت از تروریست به دیگران معرفی می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار