مرد شوخ‌طبع ۷۴ ساله‌ای که خاکستر نشد
کد خبر: ۱۲۲۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 25    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸

۵ روز پس از آنکه گمان می‌رفت تمام ساکنان یک مجتمع مسکونی در واشینگتن، که دچار آتش‌سوزی شده بود نجات یافته‌اند، یک مرد شوخ‌طبع ۷۴ ساله در پاسخ به آتش‌نشانانی که می‌کوشیدند در را برای نجاتش با دیلم باز کنند گفت: من به هرجایی نخواهم آمد.

به گزارش سی‌ان‌ان، یک مرد ۷۴ ساله، ۵ روز پس از آنکه آپارتمان محل سکونتش واقع در واشینگتن، دچار آتش‌سوزی شد، زنده در آپارتمانش مشاهده شد؛ آن هم در حالی که طی این ۵ روز، کسی متوجه غیبت وی نشده بود.

به گفته شهردار واشینگتن، ماموران آتش‌نشانی، در حال بررسی ساختمانی که ۵ روز پیش دچار آتش‌سوزی شده بود متوجه یک مرد ۷۴ ساله شده و وی را به بیمارستان منتقل کردند.

یکی از ماموران آتش‌نشانی می‌گویند: این مرد که خوشبختانه دچار آسیب‌دیدگی جدی نشده ۵ روز در آپارتمانش گرفتار شده بود چرا که بر اثر حرارت بالا، در‌های آپارتمان متورم شده بود و قابل بازکردن نبود. در‌ها را ماموران با استفاده از دیلم بازکردند.

وی ادامه می‌دهد: این مرد محترم، بسیار شوخ‌طبع است. زمانی که تلاش می‌کردیم در را با دیلم باز کنیم برای آرام کردن وی گفتیم به زودی شما را خارج خواهیم کرد. ایشان هم در پاسخ با خنده گفت:، ولی من به هرجایی نخواهم آمد.

در آتش‌سوزی که روز چهارشنبه در ساختمانی در واشینگتن رخ داد، ماموران آتش‌نشانی، صد نفر را از ساختمان خارج کرده و تا به امروز تصور بر این بود که کسی در ساختمان باقی نمانده است.

تسنیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
0
0
به شوخ طبعیش چه ربطی داره اجلش نرسیده بوده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار