عمل جراحی «تگزاس»؛ پر طرفدار بین سلبریتی‌های عرب
کد خبر: ۱۲۲۴۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 27    -    ۰۵ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
عمل جراحی تحت عنوان «تگزاس» در میان سلبریتی‌های عرب به شکل گسترده‌ای رواج یافته است. این سلبریتی‌ها که در میان مخاطبان رسانه‌های عربی دنبال کنندگان فراوان دارند، همواره به دنبال جدیدترین عمل‌های جراحی زیبایی هستند تا به چهره‌هایی بی نقص و ایده آل برسند.

عمل جراحی «تگزاس»؛ پر طرفدار بین سلبریتی‌های عرب«اختصاصی تابناک باتو» عمل جراحی تحت عنوان «تگزاس» در میان سلبریتی‌های عرب به شکل گسترده‌ای رواج یافته است. این سلبریتی‌ها که در میان مخاطبان رسانه‌های عربی دنبال کنندگان فراوان دارند، همواره به دنبال جدیدترین عمل‌های جراحی زیبایی هستند تا به چهره‌هایی بی نقص و ایده آل برسند.

جراحی زیبایی تگزاس به معنای برجسته کردن چانه و عریض نمودن آن و کشیدن پوست اطراف چانه برای زاویه دادن به صورت است. به آن تگزاس می‌گویند، زیرا اینگونه گفته می‌شود که بومیان تگزاس از چانه‌هایی برآمده و صورت‌هایی زاویه دار برخوردارند. در این گزارش چند نمونه از این عمل جراحی زیبایی را خواهید دید.

حلیمه بولند؛ مجری کویتی با چانه تگزاسی

عمل جراحی «تگزاس»؛ پر طرفدار بین سلبریتی‌های عرب

حلیمه بولند به تازگی با شکل و ظاهری جدید در رسانه‌های عربی ظاهر شده. چانه او برجسته شده و کاملا توجهات را به خود جلب می‌کند. طرفداران حلیمه بولند بر این باورند که این عمل جراحی نه تنها او را زیباتر نکرده بلکه چهره او را مصنوعی‌تر نشان می‌دهد.

الیسا؛ خواننده لبنانی با چانه جدید

عمل جراحی «تگزاس»؛ پر طرفدار بین سلبریتی‌های عرب

الیسا خواننده معروف لبنانی که به او "خواننده احساس" هم می‌گویند، به تازگی در دیدار با وزیر رسانه‌های لبنان آقای "ملحم ریاشی" از چهره‌ی جدید خود رونمایی کرده است.
در تصاویر جدید الیسا، چانه او توجه مخاطبان را جلب می‌کند؛ از این روی نام او نیز در فهرست سلبریتی‌هایی قرار می‌گیرد که جراحی چانه انجام داده اند.

نادین نجیم؛ زیبایی طبیعی قربانی عمل جراحی

عمل جراحی «تگزاس»؛ پر طرفدار بین سلبریتی‌های عرب
ستاره لبنانی "نادین نجیم" هم از این عمل جراحی زیبایی بی نصیب نمانده و عکس‌های از خود را با چانه جدید منتشر کرده است. کاربران می‌گویند نادین نجیم زیبایی طبیعی خود را قربانی عمل‌های جراحی متعدد از جمله عمل جراحی تگزاس نموده است.

سلبریتی‌های عرب در جستجوی تناسب

عمل جراحی «تگزاس»؛ پر طرفدار بین سلبریتی‌های عرب

نجوی کرم، لیلی عبدالله، امل العوضی، سهیره عبدالعزیز، فوز الفهد و دیگران، از جمله سلبریتی‌های عربی هستند که عمل جراحی چانه و فک انجام داده اند. به نظر می‌رسد با گذشت زمان بر تعداد این افراد افزوده شود و رسانه‌های عربی پر از سلبریتی‌های زن با چانه‌های تگزاسی شوند. شما در این باره چه فکر می‌کنید؟ نظر شما درباره این عمل جراحی زیبایی چیست؟ آیا شما هم دوست دارید تا چنین جراحی را روی چانه خود انجام دهید؟

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
1
4
دلخوشی سیری چند مردم در نان شب ماند ه اند شما در باره چانه تگزاسی می پرسی پدر بیامرز
دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۵
0
1
واقعا همشون زشت شدن!!!!
ناشناس
|
Turkey
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
8
ما فقط دعا می کنیم مریض نشیم تا با این وضع اقتصادی حتی یک بسته قرص بخواهیم بخریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
2
خدا عقل بده..............
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار