مرگ مرد ضایعات فروش مقابل بیمارستان
کد خبر: ۱۲۲۳۶۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 25    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

دیروز خبری از تبریز منتشر شد که حرف و حدیث های زیادی به دنبال داشت.

ظاهرا یک شهروند تبریزی که در حال جمع کردن ضایعات بوده در مقابل بیمارستان خصوصی شمس تبریز تصادف می کند. ماجرا وقتی عجیب می شود که تعداد زیادی از مردم به کادر درمانی بیمارستان اطلاع می‌دهند چنین حادثه ای رخ داده اما مسئولان بیمارستان شمس در پاسخ می گویند: این موضوع به ما ارتباطی ندارد (!) و شهروند تبریزی بعد از چند دقیقه جانش را از دست می دهد.

یکی از کاربرانی که ظاهرا در لحظه تصادف حضور داشته، نوشته: «بیش از 15 دقیقه است که این بیچاره داره جون میده، 20 بار هم به بیمارستان خبر داده اند ولی پرسنل بیمارستان میگن به ما ربطی نداره!»

روزنامه خراسان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Thailand
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
2
زمانه عوض شده !
اگر این رویداد تاسفبار به بیمارستان ربط نداشته باشه به چه چیز دیگری می تونه ربط داشته باشد ؟

بیمارستان شغل و میزان حجیم بودن جیب این بینوا را ارزیابی کرده و از تحویل گرفتن او امتناغ کرده.

آقای دادستان تبریز و دادستان کل کجائید ؟
آیا مرگ جانگداز یک ضایعات فروش سبب احساس مسئولیت و واکنش مورد انتظار جامعه از شما خواهد شد یا نه ؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
البته نباید قضاوت عجولانه کرد. به هر حال پرسنل بیمارستان زمانی مسئول رسیدگی هستند که فرد حادثه دیده توسط آمبولانس اورژانس یا به هر طریق ممکن به بیمارستان منتقل شود و کادر درمانی نمی توانند در خیابان کسی را مداوا کنند. ایکاش افرادی که اطراف مرحوم جمع شده و گزارش تهیه میکردند ، راهی پیدا کرده و او را به اورژانس بیمارستان انتقال میدادند شاید الآن زنده بود.
وحید نادر شاگرد اتوبوس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
یکبار(1392) در پلیس راه کرج قزوین؛ انگشت مسافر لای کمک صندلی رفت و بریده شد ؛ به امبولانس اورژانس مستقر در انجا مراجعه کردیم؛ گفتند اول با اورژانس تماس بگیرید تا به ما ابلاغ شود ؛ زنگ زدیم به اورژانس و بلاقاصله به انها ابلاغ و کار درمانی با احترام و خوش رویی کامل انجام شد ؛ یکبار (1374) در دپوی شرق جلوی آتش نشانی در اتوبوس واحد نشسته بودیم که دیدیم یک خودرو به جدول برخورد کرد و چپ شد و آتش گرفت؛ دویدیم به آتش نشانی خبر دادیم ؛ گفتند بایدا زنگ بزنید ؛ دو ریالی پیدا کردیم و زنگ زدیم و بعد کلی حرف زدن آتش نشانی حرکت کرد ولی دیگر خودرو و سرنشینان کاملا سوخته بودند؛ و...
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
کجاست سوگند پزشکی؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار