پول‌دارترین دانشگاه جهان، پولدارتر شد
کد خبر: ۱۲۲۲۵۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 25    -    ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰

دانشگاه "هاروارد" (Harvard) اعلام کرد که کمپین سرمایه‌گذاری این دانشگاه هم‌اکنون ۵ سالگی خود را تکمیل کرده است و در این مدت موفق به افزایش ۹.۶ میلیارد دلاری سرمایه این دانشگاه شده است.

این رقم، رکورد قبلی کمپین سرمایه‌گذاری دانشگاه را شکست.

کمپین سرمایه‌گذاری دانشگاه هاروارد در سال۲۰۱۳ توسط "درو فاست" (Drew Faust) رئیس وقت دانشگاه تاسیس شد.

در آن زمان این کمپین هدف سرمایه‌ای خود را ۶.۵ میلیارد دلار تعیین کرد.

در آوریل سال ۲۰۱۶ بود که هاروارد رکورد سرمایه دانشگاه "استنفورد" در تحصیلات تکمیلی را شکست و سرمایه‌اش از مرز هدف‌گذاری شده نیز عبور کرد.

هاروارد اعلام کرد که بیش از ۱۵۳ هزار خانوار در ۱۷۳ کشور جهان بیش از ۶۳۳ هزار هدیه به دانشگاه "هاروارد" اهدا کرده‌اند.

بنا بر اعلام مقامات دانشگاه "هاروارد" حدود ۱.۳ میلیارد دلار از سرمایه کمپین سرمایه‌گذاری دانشگاه، برای حمایت مالی دانشجویان استفاده می‌شود.

در طی ۵ سال گذشته، این سرمایه برای حمایت تحقیقات علمی و گسترش فضای محوطه دانشگاه نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
0
0
به جرات میتونم بگم ایران رکورد دار بیشترین تعداد دانشگاه و بانک در دنیاست. الان در هر کوچکه یک بانک و دانشگاه وجود داره و همه هم بیکیفیت و کلاه بردار.

حتی دانشگاه های به اصطلاح برتر ایران هم فقط در حال داده سازی و تقلب و چاپ مقالات بیکیفیت هستند و سالانه ملیون ها دلار فقط صرف واردات مواد آزمایشگاهی و هزینه چاپ مقالات میکنند.

برترین دانشگاه های دنیا متعلق به آمریکا هستند.

من اگر قدرت داشتم تمام دانشگاه های ایران را پلمب میکردم و مثل قبل از سال 57 برای تربیت نیروی متخصص اقدام به اعزام دانشجو به دانشگاه های برتر دنیا میکردم.

اکثر اعضای هیات علمی در ایران فارغ التحصیلان دانشگاه های هند ، انگلیس یا مالزی یا دیگر دانشگاه های بیکیفیت اروپایی هستند و واقعا بیسواد هستند. نتیجه عملکرد آنها و طمع آنها برای گرفتن امتیاز با چاپ مقالات دانشجویان بینوا به نام خود باعث شده تا الان ما این همه فارغ التحصیل بیکار در رشته های مختلف باشیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار