همه شایعات درباره حادثه تروریستی اهواز +تصاویر
کد خبر: ۱۲۲۱۸۷
تاریخ انتشار: 2018 September 23    -    ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

چهار تروریست روز گذشته و در حین برگزاری رژه بمناسبت هفته دفاع مقدس در اهواز به جایگاه مسئولان و حضار این مراسم تیراندازی کردند که در این بین قریب به ۲۵ نفر به شهادت رسیدند و ده‌ها نفر مجروح شدند. این حادثه تروریستی شایعاتی راهم به وجود آورد که در ادامه بررسی می‌شود.

* شایعه آسیب ندیدن غیرنظامیان

یکی از اصلی‌ترین شایعات در این میان ادعای سخنگوی گروه تروریستی الاحوازیه بود که وی هم در گفتگو با شبکه تلوزیون ایران اینترنشنال و هم در گفتگو با یک خبرنگار (به اصطلاح) آزاد مدعی شد، که حملات آن‌ها علیه نیرو‌های نظامی بوده و ۱۰۰ درصد هیچ کس از غیرنظامیان کوچکترین آسیبی ندیده است.

همه شایعات درباره حادثه تروریستی اهواز +تصاویر

درحالی این ادعای وقیحانه از سوی این تروریست‌ها مطرح شده که تصاویر منتشر شده از صبح دیروز در رسانه‌ها نشان می‌دهد که بسیاری از زنان و کودکان بی‌گناه از مجروحان این حادثه هستند.

حتی محمد طا‌ها اقدامی، کودک ۴ ساله هم در این حادثه ناگوار شهید شد.

* وحشت یک روحانی از تیراندازی تروریست‌ها

ضدانقلاب و مشخصا آمدنیوز که به انتشار اخبار جعلی و من درآوری مشهور است، روز گذشته با انتشار این عکس مدعی شد که روحانی حاضر در جایگاه مسئولان از ترس خودش را پنهان کرده است.

همه شایعات درباره حادثه تروریستی اهواز +تصاویر

 

اما بررسی‌ها نشان داد که روحانی که در تصویر دست وی مشخص است، حجت‌الاسلام محمد افشنگی، رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند جنوب غرب بوده که به فیض شهادت نائل آمده است.


همه شایعات درباره حادثه تروریستی اهواز +تصاویر

* کشته شدن یک خبرنگار

پس از اعلام اسامی کشته‌شدگان حادثه تروریستی اهواز، برخی اخبار از جان باختن خبرنگار عصر جنوب حکایت می‌داد.


همه شایعات درباره حادثه تروریستی اهواز +تصاویر

اما اسماعیل طرفی در گفت‌وگویی، خبر شهادت خبرنگار نشریه عصر جنوب در جریان حمله تروریستی به مراسم رژه اهواز را تکذیب کرد و اظهار داشت: خبرنگار رسانه عصر جنوب در این حادثه به شهادت نرسیده است و به دلیل تشابه اسمی این اشتباه روی داده است.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار