کوچک‌ترین شهید حادثه تروریستی اهواز +عکس
کد خبر: ۱۲۲۱۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 23    -    ۰۱ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱

داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) در پستی اینستاگرامی، تصویر کوچک‌ترین شهید حادثه تروریستی اهواز را منتشر و تاکید کرد در چنین شرایطی نمی‌توان رسیدن ماه مهر و بازگشایی مدارس را تبریک گفت. طا‌ها اقدامی، کوچک‌ترین شهید حادثه تروریستی دیروز اهواز بود. داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) به همین مناسبت، برخلاف سال‌های گذشته، به جای تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش‌آموزان، عکسی از این شهید را منتشر کرد. فرضیایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «چطور میتوان ماه مهر را تبریک گفت: وقتی این چنین بی مهر «طا‌های معصوم» را از خانواده اش ربود. چه پاییز غم‌انگیزی؟! خدایا چرا ... چرا.. لعنت بر تروریسم، لعنت بر جنگ، لعنت بر دشمنی، لعنت بر نفاق...»

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Thailand
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
شعارهای عمو پورتک همه مورد تائید است !
دنیا سرشار از نیرنگ و حیله است.
بشارتی
|
-
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
طاهای عزیزم
من هم همنوای با تو می گویم لبیک یا حسین(ع)- لبیک یا حسین(ع)،طاها جان به خداوند بزرگ قسم میخوریم که تا آخرین قطره خونمان از میهن عزیزمان دفاع کنیم و انتقام قطره قطره خونی که از بدن مطهر تو بر زمین ریخته شد را از تروریستهای کثیف و بزدل بگیریم.
یک سخن هم با آمریکای جنایتکار،اسرائیل کودک کش،انگلیس این روباه پیر و آل سعود وهابی کثیف: بدانید که انتقام سخت و دندان شکنی از شماها خواهیم گرفت،منتظر باشید،منتظر انتقام سهمگین ما باشید.
مرگ بر آمریکا
مرگ بر اسرائیل
مرگ بر انگلیس
مرگ بر آل سعود خائن
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار