مدل‎های مشهوری که از چهره بی‎آرایش‌شان نمی‌ترسند!
کد خبر: ۱۲۲۰۵۲
تعداد نظرات: ۱۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
مدل ها همیشه زیبا هستند به این دلیل که یکی از لازمه های قراردادهای میلیون دلاری شان شاخصه زیبایی آنهاست. از این رو هیچوقت آنها رو بدون آرایش تصور نکرده ایم، در حالی که آنها حتی بدون آرایش هم چهره زیبایی دارند. اگر چه برخی از این ستاره ها را همیشه با چهره ای آرایش شده و آراسته دیده ایم اما برخی دیگر هستند که از انتشار عکس های بدون آرایش شان در شبکه های اجتماعی ترسی ندارند.

مدل‎های مشهوری که از چهره بی‎آرایش‌شان نمی‌ترسند!مدل ها همیشه زیبا هستند به این دلیل که یکی از لازمه های قراردادهای میلیون دلاری شان شاخصه زیبایی آنهاست. از این رو هیچوقت آنها رو بدون آرایش تصور نکرده ایم، در حالی که آنها حتی بدون آرایش هم چهره زیبایی دارند.  اگر چه برخی از این ستاره ها را همیشه با چهره ای آرایش شده و آراسته دیده ایم اما برخی دیگر هستند که از انتشار عکس های بدون آرایش شان در شبکه های اجتماعی ترسی ندارند. اگر دوست دارید بدانید مدل هایی که بدون آرایش هم زیبا و جذاب اند به طوری که عکس های بدون آرایش شان را در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند، با ما در ادامه مطلب همراه باشید. 

کندال جنر

بازیگر برنامه تلویزیونی واقع گرایی، کندال جنر، جزو آن دسته از ستاره هایی نیست که هر روز صورت اش را آرایش کند، درست برخلاف خواهر کوچک ترش، کایلی جنر، که بدون آرایش در هیچ جا ظاهر نمی شود. در واقع برای هواداران کندال طبیعی ست که او را در بیرون از خانه اش بدون آرایش ببینند. البته این جدا از زمان هایی ست که او در شوهای مد و فشن روی دفیله ظاهر می شود.

کندال از این که چهره بدون آرایش خود را در شبکه های اجتماعی به نمایش بگذارد، هراسی ندارد. البته یکی از سلفی های بدون آرایش او توجه مخاطبان زیادی را جلب کرد به طوری که تا حدودی برایش دردسرساز شد. چیزی که سوژه مردم شد، کک و مک های روی گونه هایش بود که تا قبل از آن عکس هیچکس از آن خبردار نبود.

مدل‎هایی که از چهره بی‎آرایش‌شان نمی‌ترسند!


بلا حدید

درست شبیه خواهر کوچک ترش، جی جی حدید، بلا حدید نیز در صنعت مد و فشن جهان حرف اول را می زند. اگر چه مردم او را بیشتر به چهره عبوس و غمزده اش می شناسند اما اگر به چهره او دقیق تر شویم، می بینیم که در واقع زیبایی طبیعی اوست که طرفداران زیادی را به سمت اش جذب کرده. اگر چه او مجبور است که برای حضور در شوهای مد آرایش کند اما از انتشار عکس های بدون آرایش اش، ترسی ندارد. البته او عکس خوبی را برای این کار انتخاب نکرد. عکس بدون آرایش او مربوط به زمانی ست که به یونان رفته و از شدت آفتاب، دچار آفتاب سوختگی شده است.

مدل‎هایی که از چهره بی‎آرایش‌شان نمی‌ترسند!


اشلی گراهام

یکی از جذاب ترین مدل های جهان، اشلی گراهام است. اندام متناسب و چهره زیبای او احتیاج به هیچ فتوشاپی ندارد، به همین دلیل است که تصویر او را مدام روی جلد مجلات مشهور می بینیم. نام او حتی به عنوان برترین مدل آمریکایی نیز ثبت شده است. از این رو تعجبی ندارد که عکس های بدون آرایش او را در شبکه های اجتماعی  مشاهده کنیم. او حتی از نشان دادن صورت پر از لک و جوش اش هم هراسی ندارد. اشلی پس از انتشار عکس بدون آرایش خود در اینستاگرام نوشت: «حتی اگر شما قسمتی از بدن یا صورت مرا دوست نداشته باشید، من به شما این اجازه را نمی دهم که آن را با فتوشاپ تغییر دهید. من خودم را همین گونه که هستم، دوست دارم.»

مدل‎هایی که از چهره بی‎آرایش‌شان نمی‌ترسند!


جردن دان

جردن‌ دان مدل انگلیسی است که از ابتدای نوجوانی به خاطر اندام خوب و قد و وزن متعادل اش همواره مورد تحسین سایرین قرار می گرفت و دیگران همیشه او را تشویق می کردند که کار مدلینگ را دنبال کند. او تحت هر شرایطی کامل و بدون نقض به نظر می آید. او اولین مدل سیاه پوستی ست که به مدت 10 سال برای برند پرادا کار کرد و به عنوان پردرآمدترین مدل سال 2014 انتخاب شد. او حتی تا ماه ششم بارداری اش هم به حرفه مادلینگ خود ادامه داد و کمتر از یک سال پس از زایمان به کارش بازگشت. در واقع هیچ چیز نتوانست مانع از پیشرفت او در حرفه مادلینگ شود. او آنقدر اعتماد به نفس بالایی دارد که حتی عکس های بدون آرایش خود را نیز در شبکه های اجتماعی به انتشار می گذارد. البته خیلی ها اعتقاد دارند که او بدون آرایش زیباتر به نظر می رسد.

مدل‎هایی که از چهره بی‎آرایش‌شان نمی‌ترسند!


ایرینا شایک

ما با چهره بدون آرایش ستاره ویکتوریا سیکرت، ایرینا شایک، غریبه نیستیم. او از این که پاپاراتزی ها از صورت بدون میک آپ او عکس بگیرند، هراسی ندارد. در واقع او خودش گفته: «من نیازی به پنکیک، رژ  لب و خط چشم ندارم. من دوست دارم که پوستم نفس بکشد.» اما به راستی او برای داشتن پوستی صاف و شفاف چه می کند؟ ایرینا می گوید: «من هر روز صبح مقداری یخ روی صورتم می گذارم. این کار به پوست من طراوت و شفافیت زیادی می دهد. البته جدا از این کار، من از قرار گرفتن در نور خورشید نیز دوری می کنم و علاوه بر آن به صورت، گردن و دستانم کرم ضد آفتاب می زنم.»

مدل‎هایی که از چهره بی‎آرایش‌شان نمی‌ترسند!


آدریانا لیما

سوپر مدل برزیلی، آدریانا لیما، یکی از ستاره های ویکتوریا سیکرت است. او آنقدر عاشق کارش است که 2 ماه بعد از دومین بارداری اش، به کار خود بازگشت. او اعتقاد دارد: «اگر چه مادلینگ حرفه هیجان انگیزی ست اما سختی های زیادی دارد. گاهی مردم به من می گویند که مانکن بودن ساده است، اما آنها نمی دانند که این کار نیز سختی های خودش را دارد. برخی روزها من بیش از 10 ساعت کار می کنم، حتی زمان هایی که بیمار هستم یا سردردهای وحشتناکی دارم.. اما هیچکدام از اینها نمی تواند مرا از کاری که بدان علاقه دارم منع کند.» او حتی چندین بار عکس های بدون آرایشش را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است تا تلاش هایی را که برای حرفه اش می کند، به طرفدارانش نشان دهد.

مدل‎هایی که از چهره بی‎آرایش‌شان نمی‌ترسند!


کریسی تیگن

کریسی تیگن یکی از ستاره هایی ست که در حال حاضر در شبکه های اجتماعی حکمرانی می کند. این مدل مشهور از گذاشتن عکس هایش در حالت های مختلف مانند زمان های شیر دادن، چاقی قبل زایمان و پرخوری های بعدش، حتی با چهره ای بدون آرایش، هراسی ندارد. او حتی هوادارانش را تشویق کرد تا از چهره بدون آرایش او حمایت کنند. همسر او، جان لجند، نیز عکسی از کریسی را در صفحه اش منتشر کرد و زیر آن نوشت: «بدون فیلتر» تا به همه نشان دهد که آنچه این زن را تبدیل به یک ستاره و محبوب کرده است، چهره با آرایشش نیست.

مدل‎هایی که از چهره بی‎آرایش‌شان نمی‌ترسند!


کارا دلوین

مدل بریتانیایی، کارا دلوین، یکی دیگر از مدل های باجسارتی ست که از انتشار عکس های بدون فیلتر و آرایش خود ابایی ندارد. یکی از جذابیت های چهره او، ابروهایش است. البته جدا از زیبایی طبیعی، ما اکثر اوقات او را با آرایش چشم دیده ایم، تا زمانی که عکسی از خود را در مقابل تابلوی مونالیزا در موزه لوور به نمایش گذاشت. چهره او بدون خط چشم و ریمل برای هوادارانش عجیب بود اما مهم کارا بود که چیزی از اعتماد به نفس کم نداشت.

مدل‎هایی که از چهره بی‎آرایش‌شان نمی‌ترسند!
برترین ها
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
1
10
اینها که مشکلی ندارن
حمید
|
India
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
5
8
خوب که چی؟! حالا میگی چکار کنیم با این خبر؟!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
6
تابناک مدل ها رو خوب میشناسیا کلک!
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
5
بدون آرايش زيباتر هم هستن! البته در شيوه عكاسي و براي همه اين قانون يكسان نيست! اما من چهره سادشون رو زيباتر مي بينم! جالبه!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
4
بدون آرایش هم خیلی زیبا هستن. کلا آدمی که زیبایی و جذابیت نداشته باشه رو نمیشه با آرایش جذاب کرد به نظرم
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
0
غیر از دو سه نفر که زیباییشان خدا دادیه بقیه بهتره حتما آرایش بکنند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
2
0
من به جز کارا بقیه رو زیبا ندیدم البته سلیقه ها فرق میکنه و مدل ها بیشتر از زیبایی صورت زیبایی اندام دارن که تو این عکس ها مشخص نیست
در ضمن دلیل اینکه اینا رو زیبا میدونین اینه که زیر بمباران تهاجم فرهنگی هستیم نه در ایران بلکه در کل دنیا بمبارانی که بعد از نابود کردن فرهنگ کشورهای با فرهنگ کهن، فرهنگ خودشون رو صادر میکنن و اینجوری بازارهای اون کشور ها رو تصاحب میکنن و چیزی رو مردم اون کشور ها میخرن که اونا زیبا نشونش بدن حتی محصولاتی که تا چند سال قبل مردم اون کشور ها اونارو زشت میدونستن!!! به این میگن قدرت رسانه و همینه که دولت ها و حکومت ها جلوی رسانه ها می ایستن از ایران گرفته تا چین و بقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
1
1
سلام بابا اینا که زیبا نیستند پس شما هنوز آدم زیبا را ندیده اید.واقعا براتون متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
1
یا زیبا ندیدید
یا فک.میکنید ما زیبا ندیدیم
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
1
0
اینها با این ریخت و قیافه مدل شده اند.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
0
0
کارا ارایش نکنه قشنگ تره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۳
1
0
دل خوش سيري چند
مقروض
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۷
0
0
بيكاريد !!! ما نان نداريم بخوريم اينا چيه نشون ميدين !!!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار