بازدید ایوانکا ترامپ از مرکز فضایی جانسون+عکس
کد خبر: ۱۲۲۰۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 22    -    ۳۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۵

"ایوانکا ترامپ"، دختر رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا روز گذشته از "مرکز فضایی جانسون"(Johnson Space Centre) بازدید و سپس طی یک مکالمه تلفنی با ایستگاه فضایی بین‌المللی دیدار خود را به پایان رساند.

ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور ارشد رئیس جمهور آمریکا روز گذشته طی بازدید از پایگاه فضایی جانسون ناسا در تگزاس، با خوشامدگویی یک فضانورد روسی روبرو شد.

بازدید ایوانکا ترامپ از مرکز فضایی جانسون+عکس

ایوانکا ترامپ روز پنجشنبه از مرکز فضایی جانسون بازدید کرد و در آنجا فرصت گفتگو با خدمه ایستگاه فضایی بین‌المللی نیز برای او فراهم شد.

از جمله کسانی که ایوانکا با آنها گفتگوی تلفنی داشت "اولگ آرتمیوف"(Oleg Artemyev) فضانورد روسی ایستگاه فضایی بین‌المللی بود.

"اولگ آرتمیوف" این مکالمه را فرصتی برای ابراز محبت خود نسبت به ایوانکا ترامپ شمرد و گفت: من فکر می‌کنم شما یک فرد بسیار مهربان و خوبی هستید، هنگامی که شما را در کانال تلویزیونی و اخبار می‌بینم، روحیه من بسیار خوب می‌شود.

بازدید ایوانکا ترامپ از مرکز فضایی جانسون+عکس

سخنان محبت آمیز وی لبخند را بر صورت ایوانکا ترامپ نشاند و سپس او در پاسخ به "اولگ آرتمیوف" گفت: از صحبت با شما بسیار هیجان زده هستم ودر کودکی همیشه رویای اکتشاف ستارگان را در سر داشتم. من همیشه می‌خواستم به فضا بروم. اکنون شما رویای من را از بودن در آنجا به تحقق رساندید.

ایوانکا ترامپ به همراه "تد کروز "(Ted Cruz) سیاستمدار آمریکایی و سناتور ایالات متحده در تگزاس از مرکز فضایی جانسون بازدید کرد.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
0
3
همیشه آرزوم این بود که یک همسایه پولدار داشته باشیم که تعداد زیادی دختر مجرد مهربان و زیبا داشته باشد تا من بتوان با یکی از آنها ازدواج کنم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
0
0
باباش یبار ایشون برد عربستان و مفتخورها بادیدن ایشون از خود مدهوش شدند و معادل ۴۰۰ میلیارد تسلیحات قالب کرد به این نفهم ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار