اجرای طرح میوه رایگان در میادین منتخب
کد خبر: ۱۲۲۰۰۸
تاریخ انتشار: 2018 September 21    -    ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اشاره به تلاش سازمان برای تبدیل شدن به «سازمان دوستدار کودک»، گفت: اجرای طرح میوه رایگان برای کودکان مشوق کودکان به تغذیه سالم است.

 عبدالحسین رحیمی با اشاره به نقش و جایگاه تغذیه مناسب در سلامت جسم و جان افراد، گفت: برای داشتن یک جامعه سالم و شاداب، لازم است سبک زندگی و الگوی تغذیه مناسبی داشته باشیم و در این مسیر چون کودکان در سن رشد هستند، توجه به تغذیه آنها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

وی همچنین بر تکریم کودکان در جهت داشتن جامعه‌ای سالم تاکید کرد و افزود: میوه رایگان برای کودکان در میادین و بازارهای منتخب، صرفاً به دنبال تغییر الگوی مصرف در کودکان نیست، بلکه به دنبال تکریم این عزیزان است، زیرا می‌دانیم که یک جامعه سالم و شاداب، نیازمند شهروندانی است که جسم و جان سالم و شادابی داشته باشند.

رحیمی در ادامه با تاکید بر نقش خانواده‌ها به این منظور، تصریح کرد: سازمان مدیریت میادین قدم‌های اولیه را برای حفظ و ارتقای سلامت کودکان و جامعه برداشته است، اما ادامه این راه نیازمند همراهی خانواده‌هاست.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار در پایان با بیان اینکه این سازمان آمادگی دارد تا جهت آگاهی بهتر کودکان نسبت به اهمیت تغذیه سالم و آشنایی بیشتر آنها با فضای میادین و بازارها با آموزش و پرورش و مدارس همکاری کند، خاطرنشان کرد: البته با بسترسازی‌هایی که انجام شده، منتظر حضور کودکان عزیز به همراه والدینشان در میادین و بازارها هستیم.

گفتنی است، سازمان مدیریت میادین علاوه بر ارائه میوه رایگان برای کودکان در میادین و بازارهای منتخب، با ساخت اتاق‌های مادر و کودک در برخی میادین پر تردد، زمینه لازم را برای حضور مادران به همراه کودکان خردسال خویش در این مراکز فراهم کرده است.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار