خشم پایان ناپذیر رونالدو پس از اخراج عجیب+عکس
کد خبر: ۱۲۲۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 21    -    ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵

کریستیانو رونالدو هنوز نتوانسته دلیل اخراج خود در بازی با والنسیا را درک کند.

سه شنبه گذشته رونالدو با چهره ای خندان و روحیه ای بالا همراه کاروان یوونتوس به شهر والنسیا آمد ولی چهارشنبه شب با چهره ای درهم و عصبانی شهر را ترک کرد.

او در جریان بازی با والنسیا از همان ابتدا مورد توهین هواداران میزبان قرار گرفت و خیلی زود هم توسط داور بازی از زمین اخراج شود. فلیکس بریش به دلیل برخورد فیزیکی رونالدو با موریو، مدافع والنسیا، حکم به اخراج فوق ستاره پرتغالی یوونتوس داد. اخراجی که اشک رونالدو را در آورد و او مستاصل و درمانده زمین را ترک کرد.

خشم پایان ناپذیر رونالدو پس از اخراج عجیب+عکس

بسیاری معتقدند که حق رونالدو اخراج نبود و شاید اگر نام او رونالدو نبود، داور او را اخراج نمی کرد.

ادو آگیره، خبرنگار لاسستا و یکی از دوستان صمیمی رونالدو در مورد وضعیت این بازیکن به ال چیرینگیتو گفت:« کریستیانو همچنان خشمگین است و نتوانسته دلیل اخراجش را درک کند. او بر این اعتقاد است که فقط به خاطر نامش از زمین اخراج شده و برخورد او با مدافع والنسیا تحت هیچ شرایطی مستحق اخراج نبوده است.

خشم پایان ناپذیر رونالدو پس از اخراج عجیب+عکس

از نگاه رونالدو، این بدترین جریمه دوران فوتبالش بوده و غیرمنصفانه ترین کارت قرمزی که گرفته است. نزدیکان رونالدو اخراج او را انتقام گیری یوفا می دانند. رونالدو در مراسم سالانه بهترین های یوفا شرکت نکرد و به عقیده اطرافیان رونالدو، جبهه ای علیه او در یوفا تشکیل شده اما خود او ترجیح می دهد فعلا در این زمینه اظهارنظر نکند.»

ورزش سه

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
زنبورک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
بابا توروخدا بیشتر دقت کنید،بخدا حیفه.خودتون وجداناً چندسطر اول رو بخونید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار