وقتی آموزش «آرایش عزاداری» جنجالی می‌شود+عکس
کد خبر: ۱۲۱۹۵۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 21    -    ۳۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰

«آموزش آرایش در ایام عزاداری» این کپشن جنجالی یکی از سلبریتی‌های اینستاگرام است که به واسطه آموزش آرایشگری در مناسبت‌های مختلف معروف شده است!

اما تفاوتی که این ویدیو با بقیه ویدیوی های او داشت یک غافلگیری بود؛ آن هم اینکه این بار این شخصیت اینستاگرامی ترجیح داد در پستی که برای آریش با تم عزا منتشر می‌کند؛ آرایش هایش را پاک کند و پیشنهاد بدهد که به احترام ماتم و مجالس عزاداری، نه فقط در این ایام که در باقی مراسم‌های سوگواری اصلا آرایشی نکنند که بخواهند دغدغه‌ای برای از بین رفتنش داشته باشند.

پستی که با واکنش های عجیب کاربران هم رو به رو شد. یکی از بخش‌های جالب این اتفاق واکنش کاربران به این حرکت بود. برخی از این نظرات را مروری کرده‌ایم:

وقتی آموزش «آرایش عزاداری» جنجالی می‌شود+عکس

زهرا شاهور: به نظر من آدم وقتی غم داره و یکی از عزیزانش رو از دست می‌ده تازه رفتار بقیه روش اثر می‌ذاره. ما تا حالا چندتا مصیبت دیدیم و دوستان واقعیم رو در همین مصیبت‌ها شناختم. بعضی‌ها اصلا مراعات حال طرف مقابلشون رو نمی‌کنن.

سیما: پدرم وقتی فوت کرد هیچ وقت روز خاکسپاری شو فراموش نمی‌کنم. کسانی رو که با آرایش اومدن قشنگ قیافه‌هاشون تو ذهنمه. روز سوم پدرم هم یادم نمیره که یکی از اقوام وقتی حالم خیلی خراب بود ازم تقاضای رژ لب کرد.

وقتی آموزش «آرایش عزاداری» جنجالی می‌شود+عکس

الهه: هفته قبل در مراسم مادر بزرگم بعضی‌ها با آرایش غلیظ اومده بودن. این کار آیا پیامی جز دشمنی و با هدف دق دادن صاحب عزاها می‌تونه داشته باشه؟

سمانه: دقیقا موافقم هیچ وقت یادم نمی‌ره یک سری از اقوام برای مراسم پدرم هفت قلم آرایش کرده بودن و من قلبم شکست. کسانی که می گن برای مراسم باید هرجور که راحتی بری احتمالا هیچ وقت این اتفاق براشون نیفتاده.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
2
0
پاکیزگی خوب است ولی در خانه و بیرون بایستی باهم متفاوت باشد ولی متاسفانه بی فرهنگی وبی تفاوتی اینگونه افراد،میبایستی در جامعه زبانزد باشد بکجا به این شتابان ......... فقط تاسف
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
3
4
اولین چیزی که تو کشور ما باید آموزش داده می شه اینه که بعضی چیزا واقعا به کسی ربطی نداره.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۱
چطور بی احترامی به صاحب مجلس عزا و هم دردی از خود نشان ندادن به کسی ربطی ندارد؟!
خودخواهی رفتاری حیوانی است و انسانیت در درک و احترام (غیر سود جویانه) به دیگران است
ناشناس
| |
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۲
کاربر ۱۰:۲۳
این نشان از فرهنگ پایینه که برای انتخابهای شخصی افراد احترام قایل نیستید و میگید همه فقط به نوعی که من دوست دارم باید بیاید عزاداری وگرنه بی احترامیه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۶
0
1
در اینکه سطح فرهنگ جامعه پایین آمده شکی نیست ،
متهم ردیف اولش هم آموزش و پرورش ،
اما باید این موضوع را بین بانوان تبلیغ و تشویق کنیم که زیبا شدن با آرایش یعنی تقلب ، یعنی کاری بی ارزش ،
به دختران خود از کودکی بیاموزید که با مراقبت از پوست و موی خود ، با انجام حرکات ورزشی با تغذیه سالم ، به دنبال زیبایی طبیعی باشند ،
اینکه یک دختر بیست ساله به صورت خود پودر بزند جز نداشتن اعتماد به نفس معنی دیگری ندارد وگرنه چطور یک فرد جوان نیاز به این کارها دارد ، به جای خریدن لوازم آرایشی تقلبی ، از لوازم بهداشتی اصل استفاده کنید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار