جاده کرج- چالوس یک‌طرفه شد
کد خبر: ۱۲۱۹۳۶
تاریخ انتشار: 2018 September 20    -    ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۵

رئیس پلیس راه البرز گفت: با افزایش بار ترافیکی در جاده کرج-چالوس، محدودیت ترافیکی در این مسیر از ساعت ۲۰ امروز اعمال شد.

سرهنگ رضا گودرزی افزود: به همین منظور از ساعت ۲۰ امروز تا تخلیه‌بار ترافیکی از میدان امیرکبیر به سمت جاده چالوس به صورت یکطرفه است. همچنین تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز جمعه ۳۰ شهریور تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۳۱ شهریور از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع می‌شود.

گودرزی گفت: در همین روز تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز جمعه ۳۰ شهریور تا ساعت ۲ بامداد روز شنبه ۳۱ شهریور از مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود. تردد وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۷ روز شنبه ۳۱ شهریور تا ساعت یک بامداد روز یکشنبه اول مهرماه سال‌جاری از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع شده و از ساعت ۲۰ همان روز تا تخلیه بار ترافیکی تردد وسایل‌نقلیه از مرزن‌آباد به سمت کرج یک‌طرفه می‌شود. این ممنوعیت به دلیل تخلیه بار ترافیکی مسافران در حال بازگشت از سفر در این مسیر اجرا می‌شود.

به گفته وی، ممنوعیت تردد موتورسیکلت نیز تا پایان محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس و بالعکس ادامه دارد.

وی به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

رئیس پلیس راه البرز گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است. استان البرز یک‌هزار و ۴۵۰ کیلومترآزاد راه، بزرگراه و راه اصلی و فرعی دارد و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

ایلنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار