نخستین عکس‌ها از شهاب حسینی در آمریکا+عکس
کد خبر: ۱۲۱۸۵۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۰

فیلمبرداری فیلم سینمایی «شب» به کارگردانی کورش آهاری از مدتی قبل در کشور آمریکا آغاز شده است.

شهاب حسینی که در حال حاضر فیلم های «لابی»، «لابیرنت» و «نبات» را آماده اکران دارد در «شب» با فضایی معمایی و رمزآلود نقشی متفاوت را بازی می‌کند.

نخستین عکس‌ها از شهاب حسینی در آمریکا+عکس

‏فیلم «شب» نخستین فیلم بلند کوروش آهاری که فیلمنامه آن توسط کوروش آهاری و میلاد جرموز نوشته شده است، درباره یک زوج ایرانی در آمریکاست که در یک هتل محبوس شده اند در حالی که نیروهای بیگانه ای آن ها را وادار می کنند که با رازهایی که از هم پنهان کرده اند روبه رو شوند

نخستین عکس‌ها از شهاب حسینی در آمریکا+عکس

«شب» فیلمی از کمپانی ماموت پیکچرز است که با همکاری کمپانی سون اسکای اینترتینمنت ساخته می‌شود.

‏‎الکس بروتو به همراه جفری الارد(سرمایه گذار فیلم کشتار با اره برقی در تگزاس) و شریل استارولاکیس(فیلم نگهبان شب) تهیه کنندگی این فیلم را برعهده دارند. تری جرج (برنده جایزه اسکار) مشاور تهیه کننده فیلم است. محمد درمنش نیز تهیه کننده ایرانی این فیلم است.

خبرآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
1
کسی که در ایران زندگیش خوبه و آدم موفقی هست هیج جای دنیا براش مثل ایران نمیشه. از همه اونهایی که مهاجرت کردن الان بپرسید میگن پشیمونیم. همه افرادی که در سال 57 به دلایل مختلف مجبور به ترک کشور شدند اگر به آنها تضمین جانی و امنیتی داده بشه و اموالشون به آنها برگردانده بشه حاضرند به کشور برگردند. هیچ جا وطن خود آدم نمیشه. وجود ما در غرب مثل وجود یک عراقی یا افغانی در ایران هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار