مشاجره مرد موتورسوار به مرگ انجامید
کد خبر: ۱۲۱۷۹۶
تاریخ انتشار: 2018 September 18    -    ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۵

ساعت ۱۵:۳۶ روز گذشته مأموران کلانتری ۱۰۹ بهارستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت از مرگ مرد پنجاه و دو ساله‌ای خبر دادند که در بیمارستان بهارلو جان باخته بود.

بررسی‌های اولیه نشان داد متوفی پیش از مرگ، با فردی در محدوده خیابان لاله‌زار درگیری داشته است به این ترتیب محسن مدیرروستا؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت دستور انتقال جسد متوفی به پزشکی قانونی و بازداشت متهم این پرونده را صادر کرد.

مأموران نیز متهم را بازداشت کرده و وی که پیش از ظهر امروز به دادسرای امور جنایی تهران منتقل شده بود، با رد هرگونه دخالت در مرگ متوفی به بازپرس گفت: نگهبان هستم و در کوچه‌ای در خیابان لاله‌زار بر رفت‌وآمد موتورسیکلت و خودرو‌ها نظارت دارم، حدود ساعت ۱۰ صبح روز گذشته کسبه مشغول عزاداری بودند که متوفی به داخل کوچه آمد، وی پیک موتورسوار بود و برای مغازه‌دار‌ها بار جابه‌جا می‌کرد.

وی افزود: متوفی قصد داشت با موتورش به داخل کوچه برود، اما به او گفتم به دلیل عزاداری و شلوغ بودن کوچه امکان رفتن به داخل کوچه وجود ندارد که وی داد و بیداد و با من جروبحث کرد، بعد به مغازه‌ای که قرار بود، بار را به آن ببرد رفتم و ماجرا را برای مغازه‌دار توضیح دادم که صاحب مغازه حق را به من داد، اما از من خواست به دلیل سن بالاتر متوفی از وی عذرخواهی کنم که من نیز از او عذرخواهی کرد، اما دقایقی بعد متوفی مجدداً داخل کوچه به من فحاشی کرد که در نهایت کسبه و مردم وی را سوار بر موتورسیکلتش کردند، او رفت و ماجرا پایان یافت.

متهم در ادامه اظهاراتش به بازپرس گفت: پس از این اتفاق من نیز از محل خارج شدم و همسرم را به دکتر بردم، اما حدود ساعت یک بعدازظهر دوستانم با من تماس گرفته و گفتند که مرد موتورسوار در بیمارستان فوت کرده که به محل کار بازگشتم و پلیس مرا بازداشت کرد، من هیچ درگیری فیزیکی با متوفی نداشتم حتی شنیدم وی بعد از این ماجرا به باربری شوش رفته و در آنجا نیز با دیگران جروبحث کرده است.

اظهارات شهود نیز حاکی از آن بود که درگیری فیزیکی بین متوفی و متهم به وقوع نپیوسته با این وجود محسن مدیرروستا؛ بازپرس امور جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر درباره این پرونده را صادر کرد.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار