همسر وودی آلن علیه میا فارو: در کودکی آزارم می‌داد
کد خبر: ۱۲۱۷۶۴
تاریخ انتشار: 2018 September 20    -    ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱

سون-یی پریوین همسر وودی آلن سرانجام سکوتش درباره اتهام‌ آزار جنسی به آلن را شکست و میا فارو را به سوءاستفاده از جنبش #MeToo متهم کرد. او در مصاحبه با نشریه والچر همچنین گفته زمانی که بچه بود، میا فارو او را آزار می‌داد و بدرفتاری می‌کرد.

همسر وودی آلن علیه میا فارو: در کودکی آزارم می‌داد

پریوین زمانی که میا فارو و وودی آلن با هم زندگی می‌کردند، دخترخوانده فارو بود و به گفته خودش در ۲۱ سالگی وارد رابطه با فیلمساز مشهور شد. اما او معتقد است اتهامات دیلان فارو به آلن تحت تاثیر فشار مادرش میا فارو بوده است. دیلان چند ماه پیش در مصاحبه‌ای گفت وقتی بچه بوده، مورد آزار جنسی وودی آلن قرار گرفته است.

حالا سون-یی پریوین می‌گوید: «اتفاقی که برای وودی افتاد، بسیار نگران کننده و ناعادلانه بود. میا از جنبش #MeToo سوءاستفاده کرد و دیلان را قربانی جلوه داد. یک نسل جدید از بچه‌ها وقتی که نباید، این روایت را شنیدند.»

سون-یی وقتی میای فارو و همسر پیشینش آندره پریوین با هم بودند، به فرزند خواندگی گرفته شد. او زندگی و فضای خانه آن دو را بی‌ثبات توصیف کرده و می‌گوید وقتی بچه بود، میا فارو سعی داشت با مکعب‌های چوبی به او الفبا یاد دهد: «اگر درست مرتب‌شان نمی‌کردم، گاهی آنها را به سمت من پرتاب می‌کرد یا زمین می‌انداخت. کی می‌تواند زیر این فشار چیزی یاد بگیرد؟»

او همچنین می‌گوید بر اثر این اتفاق‌ها دوار اختلال یادگیری شده بود و به همین دلیل میا فارو کلمات را روی بازوهای او می‌نوشت تا یادش بماند. سون-یی پریوین فاش کرده که بازیگر مشهور او را سر و ته نگه می‌داشت چون فکر می‌کرد یا جایی خوانده بود که به آن شکل خون بیشتری به مغزش می‌رسد و باهوش‌تر می‌شود!

همسر وودی آلن درباره زمانی که میا فارو به رابطه میان او و آلن پی برده هم صحبت کرده و گفته که فارو به او سیلی زد و وقتی هم آلن به خانه آمد، سر او داد زد. پریوین در ادامه توضیح داده: «آن زمان دیلان و رونان در خانه بودند و ۶ و ۴ سال داشتند. آنها صدای دیوانه بازی مادرشان را شنیدند و ساعت‌ها در نیمه شب جیغ زدند.»

این مصاحبه سون-یی پریوین با واکنش تند دیلان فارو و رونان فارو دیگر فرزند خوانده‌های میا فارو مواجه شده است.

آی سینما

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار