ظاهر متفاوت خانم بازیگر در نقش پرستار +عکس
کد خبر: ۱۲۱۷۶۲
تاریخ انتشار: 2018 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

استودیو والت دیزنی پیکچرز، تریلر و پوستر دنباله فانتزی و موزیکال "ازگشت مری پاپینز" منتشر کرد. امیلی بلانت شخصیت اصلی فیلم است.

ظاهر متفاوت خانم بازیگر در نقش پرستار +عکس

بازیگران این سریال عبارتند از: امیلی بلانت، لین-منوئل میراندا، بن ویشا، امیلی مورتیمر و جولی والترز به همراه کالین فرث و مریل استریپ.

راب مارشال کارگردان نامزد اسکار، و برنده جوایز امی و DGA، این فیلم را کارگردانی و تولید می‌کند. فیلم بازگشت مری پاپینز سه بچه جدید بانکس را نشان می‌دهد که پیکسی داویس، ناتانیل صالح و جوئل داوسون بازیگران آن هستند.

فیلم "بازگشت مری پاپینز"، لندن در عصر افسردگی را نشان می‌دهد و از هفت کتاب PL Travers برگرفته شده است. در این داستان، مایکل و جین بزرگ شده‌اند و مایکل و سه بچه او و خدمتکارشان، الن، را می‌بینیم که در Cherry Tree Lane زندگی می‌کنند. وقتی که مایکل از فقدان همسرش رنج می‌برد، مری پاپینز، پرستار بچه، وارد زندگی خانواده بانکس می‌شود و به همراه مشعل‌دان خوش‌بین خیابان، جک، از توانایی‌های جادویی خود برای بازگشت شادی و خوشحالی گم شده در زندگی‌شان کمک می‌گیرد. مری پاپینز نیز کودکان را با شخصیت‌های شاد و خنده‌داری مانند تاپسی آشنا می‌کند.

فیلم "بازگشت مری پاپینز" ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۴ آذر ۹۷) اکران می‌شود.

ظاهر متفاوت خانم بازیگر در نقش پرستار +عکس

سینما گیمفا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار