مجری زن ایرانی پیام جعلی منسوب به «بن سلمان» را رد +عکس
کد خبر: ۱۲۱۷۳۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 18    -    ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

 سوسن حسنی دخت با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:
خیلی از دوستان درباره صحت و سقم این پیام تصویری که در چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر شده سوال می‌کنند. این جعلی است به چند دلیل:
در تونس روزنامه‌ای به نام الصریح نداریم. (https://www.w۳newspapers.com/tunisia/) الصریح نام یک هفته‌نامه منتشر شده در خلال سال هزار و سیصد و چهل و هفت تا پنجاه و هشت در یافا (فلسطین اشغالی) است (http://web.nli.org.il/sites/nlis/en/jrayed/Pages/Al-Sarih.aspx). البته یک وبلاگ-سایت خبری به این نام در تونس منتشر می‌شود که خیلی کوچک است و آن‌جا هم چنین خبری منتشر نشده (http://www.assarih.com)
تیم رسانه‌ای #بن‌_سلمان به کمتر از تایم و برنامه ۶۰دقیقه سی بی اس راضی نمی‌شود. حتی رسانه‌های عرب‌زبان مشهور هم خیلی کم می‌توانند #مصاحبه اختصاصی با او بگیرند. البته که دلیل مصاحبه‌های رسانه‌های جهان با ایشان هم دلار‌های نفتی و اسپانسرینگ است، نه علاقه به بازتاب دیدگاه ولیعهد جوان. بن‌سلمان خیلی به شکل علنی وارد منازعات شیعه و سنی نمی‌شود. او دوست دارد زبان دیپلماتیک داشته باشد تا ادبیات سلفی‌گری. بخش بزرگی از فضای مجازی کشور در اختیار اتاق فکر #عربستان سعودی است و آن‌ها مالک و هدایتگر موج‌های وایرال شبکه‌های اجتماعی فارسی‌زبان شده‌اند. #سرمایه‌گذاری میلیارددلاری آن‌ها به سوددهی رسیده. آن‌ها دیگر احتیاجی به چنین حرف‌ها و تکه‌پرانی‌ها ندارند. این شکل ادبیات منسوخ شده است و احتمالا سرمایه‌گذاری اعراب در جنگ روانی ایران را به خطر می‌اندازد.

مجری زن ایرانی پیام جعلی منسوب به «بن سلمان» را رد +عکس

آخرین خبر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
1
0
بابا این خسنی دخت هم واسه خودش شده تحلیلگر مسائل خارجی..
خسته نباشی دلاور.... :))
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
اینها دروغ هست ولی حقیقت دارد
ناشناس
|
Thailand
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
کاملا درسته ، حتی اگه بن سلمان اونرو نگفته باشه .
به هر حال قدرت به اقتصاد قویه . وقتی اقتصاد ضعیف داشته باشی یه جزیره می گه من قاره هستم !، و تو هم هیچ چیز نمی ت‌ونی بگی . مثل الان ایران !
ali
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
#سرمایه‌گذاری میلیارددلاری آن‌ها به سوددهی رسیده. آن‌ها دیگر احتیاجی به چنین حرف‌ها و تکه‌پرانی‌ها ندارند. این شکل ادبیات منسوخ شده است و احتمالا سرمایه‌گذاری اعراب در جنگ روانی ایران را به خطر می‌اندازد.

منظورتون چیه خانم حسنی دخت از جمله بالا ؟؟؟؟ یعنی سرمایه گذاری اعراب بر علیه ایران نتیجه داده؟! به خطر میندازه؟!!

خانم حسنی دخت ، تحلیلگری دانش فراوانتری نیاز داره ولی مطلب مهم اینه که اگر فسادهای داخلی برطرف بشه هیچ چیز و هیچ کس نمیتونه بر علیه ایران گاری از پیش ببره ، مقطعی ممکنه کاری کنند ولی کامل هرگز ... پس بزرگترین دشمن ما فساد های اقتصادی و سوءمدیریت هاست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار