بهترین فرم ابرو برای صورت های کشیده
کد خبر: ۱۲۱۶۹۱
تاریخ انتشار: 2018 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
داشتن ابرو‌های زیبا و پرپشت می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد داشته باشد. برای این که ابرو‌های زیبا باید با قواعد برداشتن ابرو آشنا بود و فرم صورت یک فرد تا بتوان بهترین فرم ابرو را متناسب با آن فرم صورت ایجاد کرد.

بهترین فرم ابرو برای صورت های کشیدهداشتن ابرو‌های زیبا و پرپشت می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی چهره فرد داشته باشد. برای این که ابرو‌های زیبا باید با قواعد برداشتن ابرو آشنا بود و فرم صورت یک فرد تا بتوان بهترین فرم ابرو را متناسب با آن فرم صورت ایجاد کرد. فرم صورت افراد با یکدیگر متفاوت است و هر هر مدل آرایش و برداشتن ابرو نمی‌تواند به چهره هر فردی بیایید و بنابراین بهتر است آرایشگران توجه ویژه‌ای به این مسئله داشته باشند. پرشین وی در ادامه این مطلب بهترین فرم ابرو و آرایش ابرو را برای کسانی که صورت کشیده دارند آرائه می‌دهد.

بهترین فرم ابرو برای صورت کشیده

بهترین فرم ابرو برای صورت های کشیده

برای صورت کشیده بهترین فرم ابرو، ابروی صاف و افقی است و بدترین فرم ابرو، ابروی زاویه‌دار با ارتفاع بلند و دم‌کوتاه است.

بیشتر بدانید: چند نکته‌ی مهم برای داشتن ابرو‌های پر پشت

سعی کنید فولیکول‌های زیر مو‌های ابرو‌ی خود را روزانه با حرکات دایره‌ای ماساژ بدهید؛ پوست اطراف ابروهایتان را یک‌بار لایه‌برداری کنید تا با حذف سلول‌های مرده‌ی پوست و افزایش گردش خون، رشد مو‌ها سریع‌تر شود؛ امتداد دور خط ابروهایتان را ۲ تا ۳ بار در روز وازلین بزنید، این کار به مرطوب ماندن ابرو‌ها و ضخیم‌تر شدن آن‌ها کمک می‌کند؛ دوبار در روز یک عدد کپسول ویتامین E. را بشکنید و چند قطره از روغن آن را روی ابرو‌های خود بمالید؛ از برداشتن مداوم ابرو‌ها اجتناب کنید.

بیش از حد از لوازم آرایشی ابرو استفاده نکنید؛ وقتی از مداد ابرو استفاده می‌کنید آن را بیش از حد روی ابرو‌ها فشار ندهید؛ سعی کنید ابروهایتان را با شدت نخارانید؛ سعی کنید آرامش داشته باشید، بالا رفتن استرس سرعت رشد ابرو‌ها را کاهش می‌دهد؛ حداقل ۶ ساعت در روز بخوابید، خواب کافی به رشد ابرو‌ها و پرپشت ماندن آن‌ها کمک می‌کند؛ به اندازه‌ی کافی آب بنوشید، اگر بدن‌تان همواره هیدراته بماند مو‌های ابرو‌ها حالت و جنس بهتری خواهند داشت؛ مدل ابروهایتان را هنگامی تغییر بدهید که ابرو‌ها به اندازه‌ی کافی ضخیم هستند و در وضعیت سالمی قرار دارند.

بهترین فرم ابرو برای صورت های کشیده
آنچه باید بدانید: ۸ نکته از برداشتن ابرو بدانید

کار‌هایی که قبل و بعد از برداشتن ابرو باید انجام داد:

۱ ) ابتدا ابرو‌ها را با کمی روغن و شیر پاک کن نرم کنید.

۲ ) پوست را محکم نگهدارید.

۳ ) مو‌ها را یک به یک در مسیر رشد مو در بیاورید.

۴ ) بعد از اتمام کار، کمپرس آب سرد روی ابرو گذاشته و مقداری ضدعفونی کننده برای جلوگیری از تورم روی ابرو بمالید.

۵ ) برای فرم دادن به ابرو بهتر است از مداد و یا پودر استفاده کنیم.

۶ ) بهتر است که رنگ مداد مورد استفاده یک درجه روشن‌تر از ابروی اصلی انتخاب شود. برای ابرو‌های بسیار روشن (بلوند) رنگ مداد کمی تیره‌تر توصیه می‌شود.

۷ ) قبل از مصرف مداد حتما ابرو‌ها را به طرف بالا و گوشه ابرو را به طرفین، در مسیر رشد مو‌ها برس کنید و سپس با مداد نوک تیز خط نازک کشیده و به آرامی خط را پهن‌تر کرده و فرم دهید.

۸ ) می‌توان از پودر استفاده و با برس ابرو از گوشه داخل ابرو شروع، به طرف وسط ابرو و سپس به سمت گوشه خارجی ادامه داده و سپس با یک برس تمیز پودر‌های اضافی را تمیز نموده و حالت طبیعی به ابرو‌ها بدهید.

سورا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار