بچه میلیونرهای معروف چگونه زندگی می کنند؟
کد خبر: ۱۲۱۶۲۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 18    -    ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۰
وقتی درباره یک طراح و یا یک بازیگری می شنویم که در سن ۲۰ سالگی به شهرت جهانی رسیده است نا خودآگاه به همین ۱ درصد جمعیت دنیا فکر می کنیم و با خود می گوییم حتما برای رسیدن به این موفقیت از حمایت های خانواده برخوردار بوده است و البته همینطور است.در ادامه با سبک زندگی بچه هایی که ثروتمندترین پدر و مادرهای دنیا را دارند آشنا شوید.

بچه میلیونرهای معروف چگونه زندگی می کنند؟وقتی درباره یک طراح و یا یک بازیگری می شنویم که در سن ۲۰ سالگی به شهرت جهانی رسیده است نا خودآگاه به همین ۱ درصد جمعیت دنیا فکر می کنیم و با خود می گوییم حتما برای رسیدن به این موفقیت از حمایت های خانواده برخوردار بوده است و البته همینطور است. در ادامه با سبک زندگی بچه هایی که ثروتمندترین پدر و مادرهای دنیا را دارند آشنا شوید.

بن فورد

والدین: هریسون فورد و مری مارکوآردت

بن پسر هریسون فورد هرگز به دنبال شهرت نبوده و علاقه زیادی به غذا و رستوران دارد. به همین دلیل در اوایل جوانی رستوران خودش را تاسیس کرد و یک کتاب آشپزی نوشت. بن در کارهای خیریه نیز فعالیت می کند به عنوان مثال برای بی خانمان ها غذا درست می کند و پدرش هریسون نیز او را حمایت می کند.

ایزابلا کروز

والدین: نیکول کیدمن و تام کروز

ایزابلا دختری که تام کروز و نیکول کیدمن به فرزندی پذیرفته بودند بعد از جدا شدن پدر و مادرش از آمریکا به لندن مهاجرت کرد. ایزابلا بعد از تحصیلات دانشگاهی آرایشگر شد و هرگز از شهرت پدر و مادرش در حرفه اش استفاده نکرد. اکنون ایزابلا تصمیم دارد یک خط تولید تیشرت چاپی راه بیندازد.

چاز بونو

والدین: شر و سونی بونو

چاز یک ترامرد است که ابتدا دختر به دنیا آمد و پدر و مادرش او را چیستیتی نامیدند. چیستیتی در سال ۲۰۰۸ تصمیم گرفت جنسیتش را تغییر دهد. چاز ابتدا به سمت موسیقی و هنر گرایش نشان داد و یک آلبوم هم بیرون داد اما متوجه شد که این کار برای او راحت نیست. بنابراین وکیل شد. چاز از ۱۳ سالگی متوجه شد که با مردم دیگر فرق دارد و کتابی هم درباره تجربیات خودش نوشت. چاز در فعالیت های اجتماعی شرکت می کند و حرفه بازیگری را هم امتحان کرده است.

جیدن اسمیت

والدین: ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیتچ

جیدن بزرگ ترین پسر خانواده اسمیت حرفه پدرش را دنبال کرده است. او همراه با پدرش در چند فیلم بازی کرده و به تنهایی در فیلم The Karate Kid  حدود ۵ میلیون دلار درآمد داشته است. جیدن در ۲۰ سالگی درآمد قاب توجهی از برند مخصوص خودش به دست آورده است و همانند بقیه اعضای خانواده در امورد خیریه شرکت می کند. جیدن یک پسر مستقل است که می داند چگونه باید پول بسازد.

پترا اکسلستون

والدین: برنی اکسلستون و اسلاویکا اکسلستون

پترا دختر برنی اکسلستون کارآفرین میلیاردر و مدیر اجرایی فرمول یک هیچ محدودیتی را در زندگی تجربه نکرده است. او با پول پدرش یک عمارت ۸۵ میلیون دلاری در لوس آنجلس خریده است. پترا صاحب یک برند کیف از جنس پوست کورکدیل و مار است اما تا به حال کسی نگفته که پترا از نظر مالی وابسته به پدر و مادرش نیست. او دوست دارد بیزنش خودش را داشته باشد به همین دلیل در دانشکده مد معروف Central Saint Martins در لندن درس می خواند.

کندال جنر

والدین: بروس جنر و کریس جنر

کندال خواهر کوچک تر کیم کارداشیان هرگز از نظر مالی وابسته به والدینش نبوده و خودش بیزنس خودش را راه انداخته است. کندال صاحب یک برند لباس است و پول زیادی را وقف یک بیمارستان کودک در لس انجلس کرده است.

بدونیم

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
1
28
داشتن یک پدر و مادر خوب و سالم از نظر روانی و جسمانی که دارای توان مالی در حد گذراندن زندگی طبیعی باشندشانسی هست که نصیب هر کسی نمیشه. این هم یکی از تناقصات زندگی هست. ما در انتخاب والدینمان هیچ نقشی نداریم در حالی که بیشترین تاثیر رو از اونها میگیرم و شخصیتمان زیر دست آنها شکل میگیره/.

بیش از 90 درصد مردم ایران واقعا لیاقت پدر و مادر شدن رو ندارند اما اگر بهشون بگی سریع جبهه میگیرن و عصبانی میشن. به هر حال واقعیت تلخه.
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
تو ایران زنده ایم
استاندارد های زندگی خرابه
فدوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
2
البته جالبه که آقا زاده گی نمی کنن .
اما اگر نبود شهرت والدینشان ، شاید اون رستوران و ... کارش نمی گرفت .
چه بخواهیم و چه نخواهیم ، پدر و مادر معروف پتانسیل پیشرفت انسان رو بشدت افزایش می دهد .
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
1
جادارد اززندگی بچه میلیاردرهای خودمان مطلب بنویسید
ناشناس
|
Canada
|
۰۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
0
خوش بحالشان من که از بچه گی مادر نداشتم
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
1
دقیقا خلاف بچه پول دارهای ایرانی و عرب! ببینید تربیت چقدر تاثیر گذارند.تو ایران یارو بچه خودش رو نمیتونه تربیت کنه بعد میخواد یه ملت را اصلاح کند!!!!!
ناشناس
|
Germany
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۸
0
1
درست است ولی گفتن اینکه لیاقت ندارندبارمنفی داردبگوئیم توان مالی کافی وامکان تربیت خوب فرزندشان که ازتوان مالی مهمتراست را ندارند بچه درست کردن آسان است ولی تربیتش بشدت مشکل .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
1
0
ثروت دنیا را داشته باشند تنها یک شکم غذا می توانند بخورند و تنها روی یک تخت خواب می توانند بخوابند و تنها لای یک کفن بمیرند. ثروت چیزی است که فقط به آن افتخار می کنند اما بیش از این نمی توانند از آن استفاده کنند....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
2
اینها که با کار و تلاش به این موقعیت ها رسیده اند
چرا از کشور خودمون نمینویسی که انگلهایی با مکیدن خون ملت نحیف و تیره روز و مفلوک ایران با افساد فی الارض به ثروت های افسانه ای رسیده اند
به امید روزی که عدالت را در مورد آنها و ایل و تبارشان اجرا کنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار