پاسخ جنجال برانگیز «مکرون» به جوان بیکار
کد خبر: ۱۲۱۶۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 17    -    ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

" امانوئل مکرون" رئیس جمهوری فرانسه روز شنبه خطاب به جوانی که با او از معضل اشتغال سخن گفته بود تاکید کرد که بیکاران می توانند به راحتی مشغول به کار شوند.

رئیس جمهوری فرانسه در پاسخ به جوانی که در کاخ الیزه از او در مورد راهکارش برای یافتن شغل سوال پرسیده بود گفت: «من آن طرف خیابان می روم و برایتان کار پیدا می کنم.»

این پاسخ رئیس جمهوری فرانسه انتقادات زیادی را در میان مخالفان دولت فرانسه و برخی کاربران شبکه های اجتماعی برانگیخت.

امانوئل مکرون به این جوان ۲۵ ساله که پیش از این حرفه باغبانی انجام داده بود توصیه کرد که به هتلها و رستورانهای یکی از محله های پاریس سر بزند تا بتواند مشغول به کار شود.

ژان لوک ملانشون، رهبر حزب «فرانسه سرکش» که از مخالفان چپگرای امانوئل ماکرون است در صفحه توئیتر خود به تندی از پاسخ امانوئل ماکرون به جوان بیکار انتقاد کرد. وی نوشت: «ماکرون شش میلیون نفر را دعوت می کند تا به آن طرف خیابان بروند و کار پیدا کنند. از نظر او بیکاران مسئول شرایط خودشان هستند. این مرد در کجا زندگی می کند؟»

بنا به آمار رسمی نرخ بیکاری در فرانسه ۸.۹ درصد است. پیش بینی می شود این رقم تا سال ۲۰۲۰ میلادی با اندکی کاهش به ۸.۳ درصد برسد.

یورو نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
بابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۷
0
0
باز صد رحمت به پدر مکرون که سخنان جوان راشنید و پذیرفت.مسئولین خودمان حتی از شنیدن چنین سخنی از جوانی ،سر باز می زنند و خودشان را به کوچه علی چپ میزنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار