نذری‌های آلوده شگرد سارقان حرفه‌ای
کد خبر: ۱۲۱۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
ریس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: با آغاز ایام عزداری سالار شهیدان طبق سال‌های گذشته پلیس پایتخت تدابیر ویژه‌ای برای امنیت و آرامش عزداران درنظر گرفته است و همیاران پلیس وظیفه برقراری امنیت هیات‌های عزاداری را بر عهده دارند.

سرهنگ کیوان ظهیری رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار داشت: پلیس پیشگیری پایتخت طبق برنامه ریزی‌های صورت گرفته قبل از آغاز دهه اول محرم با هئیت امنای مساجد و تکایا جلسات زیادی را برگزار وهماهنگی‌های لازم را برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عزاداری در این مکان‌ها انجام شد.

وی در ادامه افزود: مأموران پلیس از اولین روز عزاداری به صورت آماده در قالب گشت‌های خودرویی، موتوری و پیاده در اماکن مذهبی حضور فعال و گسترده‌ای را دارند و با کمک همیاران عاشورایی که توسط همکاران بنده در کلانتری‌ها تحت آموزش قرار گرفته اند و از لباس و کاور مخصوصی که توسط پلیس به آن‌ها تحویل داده شده است، استفاده می‌کنند امنیت و آرامش را فراهم خواهند کرد.

ظهیری با بیان اینکه پلیس تمام تلاش خود را انجام خواهد داد تا امنیت کامل را برای عزاداران حسینی برقرار کند، بیان کرد: از شهروندان درخواست داریم درهنگام خروج از منازل جهت شرکت در مراسم عزاداری از بسته بودن در منازل خود مطئن شوند. همچنین خودرو‌های خود را در محل‌های مشخص شده وایمن پارک کرده و از پارک کردن خودور‌ها در محل‌های خلوت و تاریک خودداری کنند. همچنین توصیه می‌کنیم خودور‌ها به دوربین قفل، فرمان و دزدگیر مجهز باشد تا بستر لازم برای سرقت سارقان فراهم نشود.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ تصریح کرد: از شهروندان درخواست می‌کنیم به هیچ عنوان از افراد ناشناس غذای نذری دریافت نکنند و اگر با مورد مشکوکی برخورد کردند بلافاصله ماجرا را به ۱۱۰ و یا پلیس مستقر در محله خود گزارش دهند. در این میان سرایداران مجتمع‌های مسکونی نیز باید هوشیار بوده و از دریافت نذوراتی که توسط افراد ناشناس در حال پخش شدن است جدا خودداری کنند.

میزان

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
قفل ضد دیلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۴
0
0
برای اطمینان از ضد سرقت بودن قفل، حفاظ، درب، کرکره برقی یا حتی گاوصندوق که تحت عنوان ضد سرقت خریدید، اول از خودتون بپرسید اگر کلید، ریموت یا رمز را گم کنید، آیا کلید ساز نمیتونه بازش کنه؟؟!! اگر کلید ساز میتونه، پس دزد هم میتونه، یعنی اون قفل، درب، حفاظ، کرکره برقی یا گاوصندوق ضد سرقت نیست!!! پس اگر به واقع بخواهید ورود سارقینی که با شاه کلید، هک، توپی زنی و دیلم زنی قفلهای درب وارد میشوند را غیر ممکن کنید، فقط باید قفل ضد دیلم نصب کنید که نه تنها کلید ساز و دزد، بلکه خود سازنده قفل ضد دیلم هم نتونه بازش کنه.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار