افزایش تعداد نیرو‌های حریم‌بان در محرم و صفر
کد خبر: ۱۲۱۴۲۰
تاریخ انتشار: 2018 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۰

مدیرکل حریم شهر تهران از نظارت ویژه بر حریم و افزایش تعداد نیرو‌های حریم بان در محرم و صفر امسال خبر داد.

محمد محمددوست با بیان این مطلب گفت: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد در ایام خاص به ویژه تعطیلات احتمال تخلف در حریم تهران افزایش پیدا می‌کند و برخی افراد سودجو با سوء استفاده از شرایط تلاش می‌کنند تا به حریم شهر دست اندازی کنند.

وی ادامه داد: در دو سال گذشته با فعال‌تر شدن کمیته صیانت از حریم در ایام محرم و صفر و هماهنگی با قاضی کشیک، حریم تهران به شکل ویژه رصد می‌شود و در صورت مشاهده هر نوع تخلف حکم قضایی توسط قاضی صادر و اجرا می‌شود.

مدیرکل حریم شهر تهران همچنین از آموزش و افزایش نیرو‌های کشیک حریم بان در ایام محرم و صفر خبر داد و گفت: نیرو‌های حریم بان توجیه شده‌اند که در مراسم عزاداری همزمان با مشارکت در این مراسم، به طور ویژه هرگونه فعالیت در حریم را رصد کنند و مانع هر نوع عمل غیرقانونی و تخلف در ساخت و ساز شوند.

محمددوست تاکید کرد: فعالیت کمیته صیانت از حریم در سال‌های اخیر موجب شد تا هیچ گونه تخلفی در ایام محرم و صفر اتفاق نیفتد و همین تجریه خوب منجر به تکرار این طرح در سال جاری شد.

بر اساس گزارش سایت شهرنوشت، مدیرکل حریم شهر تهران در پایان از شهروندان درخواست کرد در ایام محرم و صفر مانند مابقی سال هر نوع تخلف در حریم را به سامانه ۱۳۷ اطلاع دهند.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار