بهترین و برگزیده ترین عکس‌های خبری سال ۲۰۱۷
کد خبر: ۱۲۱۱۶۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 13    -    ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین ایالات متحده و رئیس جمهور سابق بیل کلینتون در مراسم افتتاحیه پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست جمهوری در واشنگتن در بیستم ژانویه 2017 شرکت داشتند که به دنبال آن دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا معرفی شد.

بهترین عکس ها خبری سال 2017اختصاصی «تابناک باتو»؛ همواره در جهان اتفاقات و حوادث مهمی رخ می دهد که می توانند، سرنوشت و آینده یک ملت را رقم بزنند؛ اما گاهی این رویدادها تنها به صورت تصویری و عکس در دل تاریخ ثبت می شوند. از این روی، هر ساله شبکه های خبری و وبسایت های مختلف، برترین و پرمفهوم ترین عکس های سال را منتشر می کنند.

در این مطلب بهترین عکس های وبسایت Bloomberg را برای شما به نمایش می گذاریم.

بهترین عکس ها خبری سال 2017
باراک اوباما، رئیس جمهور وقت آمریکا، طی یک مراسمی در ژانویه 2017 در کاخ سفید، مدال آزادی را به معاون ریاست جمهوری، جو بایدن، اعطا کرد. اوباما بالاترین مقام غیرنظامی را به او واگذار و وی را یک مرد فوق العاده با کار خارق العاده ای در عموم مردم توصیف کرد.

بهترین عکس ها خبری سال 2017جاستین تردو، نخست وزیر کانادا، در 12 ژانویه 2017 در یک رویداد شهرداری در بلویل انتاریو

بهترین عکس ها خبری سال 2017هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه پیشین ایالات متحده و رئیس جمهور سابق بیل کلینتون در مراسم افتتاحیه پنجاه و هشتمین انتخابات ریاست جمهوری در واشنگتن در بیستم ژانویه 2017 شرکت داشتند که به دنبال آن دونالد ترامپ به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا معرفی شد.

بهترین عکس ها خبری سال 2017

دونالد ترومپ با جیمز کامی، مدیر عامل FBI، در ملاقاتی در اتاق آبی کاخ سفید در 22 ژانویه 2017، دست هایش را به طرز عجیبی گرفته است. این ملاقات در جهت بررسی تظاهرات بزرگی که در سراسر آمریکا، معترضان به نشانه نارضایتی از ریاست جمهوری او جمع شده بودند، شکل گرفت.

بهترین عکس ها خبری سال 2017رئیس جمهور دونالد ترامپ با مری بارا، مدیر اجرایی شرکت جنرال موتورز، در جریان نشست استراتژیک و سیاستی در اتاق پذیرایی کاخ سفید در سوم فوریه 2017، صحبت می کند.

بهترین عکس ها خبری سال 2017والریا گونتاروا، فرماندار بانک مرکزی اوکراین، طی مصاحبه ای در دفتر او در کیف در 8 فوریه 2017 مکث می کند.

بهترین عکس ها خبری سال 2017جی وای لی، معاون رئیس شرکت سامسونگ الکترونیک، در 18 فوریه 2017 بر اساس اتهامات مربوط به رشوه، دروغ گویی و اختلاس، به 5 سال زندان محکوم شد.

بهترین عکس ها خبری سال 2017مارین لو پن، نامزد ریاست جمهوری فرانسه به عنوان رئیس جبهه ملی فرانسه، در نمایشگاه بین المللی کشاورزی پاریس در 28 فوریه 2017 از نمایشگاه گاو بازدید می کند.

بهترین عکس ها خبری سال 2017اعضای رسانه ها در کنفرانس خبری سیاست مدار چینی

بهترین عکس ها خبری سال 2017دونالد ترامپ سوار بر کامیونی در محوطه کاخ سفید

بهترین عکس ها خبری سال 2017عکاسی سرباز کره شمالی از سربازان کره جنوبی در روستای پنومونجوم

بهترین عکس ها خبری سال 2017ولادیمیر پوتین (راست)، رئیس جمهور روسیه و ویکتور اوربان، نخست وزیر مجارستان (چپ)، تماشای مسابقات قهرمانی جودو جهان 2017 را در بوداپست تماشا می کنند.

بهترین عکس ها خبری سال 2017دوچرخه سواری در مقابل مجلس پارلمان بریتانیا در زیر پرچم اتحادیه اروپا

بهترین عکس ها خبری سال 2017خانواده ی مسلمان روهینگیا در یک اردوگاه پناهندگی در بازار کوکس بنگلادش. گفتنی است، پس از کشتار و آزار و اذیت مسلمانان میانمار، بسیاری از توده های مسلمان میانمار به کشور همسایه، بنگلادش، فرار کردند.

بهترین عکس ها خبری سال 2017پلیس ضد شورش اسپانیا یک عضو از یک ایستگاه رأی گیری برای برگذاری رفراندوم استقلال کاتالونیا را می کشاند. پلیس اسپانیا برای پایان دادن به رفراندوم غیرقانونی در استقلال کاتالونیا، تعدادی از مراکز رأی گیری را متوقف کرد.

بهترین عکس ها خبری سال 2017نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا، در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ میرافلوروس کاراکاس در 17 اکتبر 2017، در طعنه به ترامپ گفت: من یک دیکتاتور نیستم.

بهترین عکس ها خبری سال 2017حامیان اوهورو کنیاتا رئیس جکهور کنیا

بهترین عکس ها خبری سال 2017شاهزاده آلوالید بن طالال (راست) در 26 اکتبر سال 2017 در صحرای بیابان سنتی به مهمانان خوشامد می گوید. آلوالید یکی از یازده شاهزاده بود که به همراه چهار وزیر و ده ها تن از وزرای سابق و بازرگانان در روز چهاردهم نوامبر دستگیر شد. یک مقام ارشد در دولت عربستان سعودی به بلومبرگ گفت که اتهامات علیه آلوالید پول شویی، رشوه خواری و اخاذی است.

بهترین عکس ها خبری سال 2017اممرسون منگنگاوا، رئیس جمهور منتخب زیمبابوه و همسرش، اواخلی منگنگاوا، در روز 24 نوامبر 2017 در مراسم آغاز ریاست جمهوری در ورزشگاه ملی ورزش هارر.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
3
ما در سال 2018 هستیم که داره تموم هم میشه
ناشناس
|
United States
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۲
0
1
خیلی از این عکس ها مال 2016 هست
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار