بچه‌ها یک روستا را به آتش کشیدند +عکس
کد خبر: ۱۲۱۰۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 11    -    ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری میاندوآب گفت: بازی کودکان با آتش و وزش باد موجب ایجاد خسارت میلیاردی آتش سوزی در روستای گل سلیمان آباد میاندوآب شد.

داریوش لندنیان گفت: ماموران تلاشگر ایستگاه شماره یک و دو سازمان آتش نشانی پس از کسب اطلاع از طریق سامانه ۱۲۵ از وقوع آتش سوزی در انباربزرگ علوفه (یونجه و گاه) در روستای گل سلیمان آباد سریعاً به محل اعزام و با همکاری ماموران آتش نشانی شهرداری باروق و روستای گل سلیمان آباد نسبت به اطفاء حریق اقدام نمودند.

https://www.fardanews.com/files/fa/news/1397/6/20/920727_667.jpg

 

وی ادامه داد: در این حادثه بیش از ۵۰۰۰ بسته یونجه و ۴۵ تن کاه و ۵ راس گاو ۴ باب منزل و انبار علوفه دچار حریق شده و که طبق برآورد کارشناسان این اتش سوزی دست کم یک میلیارد ریال خسارت وارد کرده است.

لندنیان، عامل آتش سوزی را بی احتیاطی و روشن کردن آتش توسط بچه‌های روستا در کوچه مجاور اعلام کرد و گفت: آتش روشن کردن کودکان و وزش باد عاملی بوده است تا انبار‌های کاه و یونجه دچار آتش سوزی شوند.

ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۰
0
0
نباید بیخود گردن بچه ها انداخت باید بیشتر تحقیق و تفحص نمود
مهرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۲۱
0
0
بابا کار خودشونه انداختن گردن اون بچه های بدبخت، شما چهره مصصومانه اون بچه ها رو نگاه بکنید، مگه امکان داره این فرشته های بی گناه این کار رو کرده باشن؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار