همبرگر ۱ میلیون تومانی+عکس
کد خبر: ۱۲۰۸۶۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 10    -    ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰

همبرگر ۷۵ دلاری (حدود ۹۷۵ هزار تومان بر اساس دلار ۱۳۰۰۰ تومانی) ورزشگاه آریزونا کاردینال با ۳ کیلو وزن شامل پنج تکه گوشت، ۵ تکه هات داگ، ۸ برش بیکن، ۲۰ ورقه پنیر و برش‌های مرغ به همراه سیب زمینی سرخ کرده است.

همبرگر ۱ میلیون تومانی+عکس

همبرگر ۱ میلیون تومانی+عکس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
1
0
این خبرها اکثر شون دروغن

در آمریکا قیمت مواد و وسایل اساسی زندگی فوق العاده ارزان هست. قیمت یک همبرگر که با گوشت قرمز فراوان، پنیر، سبزیجات، خیارشور و سس و نوشابه نهایتا 10 دلاره. البته همبرگر های 1 دلاری هم وجود داره.
من هم در ژاپن درس خواندم و هم در آمریکا. در ژاپن به قدری غذا ها بوی گند میدادن که وقتی از کنار غذا خوری های ژاپنی ها رد میشدم احساس تهوع میگرفتم. اما در آمریکا غذاها به قدری خوش مزه بودن که حد نداره. اونجا مثل ایران نیست که خانواده در هفته شاید یک بار گوشت قرمز گیرشان بیاید . در آمریکا هر فرد در روز تقریبا ربع کیلو گوشت قرمز مصرف میکند. دقت کنید ربع کیلو فقط برای 1 نفر در روز.
زمانی که در ایران مردم برای خرید مرغ صف میگرفتن آمریکا و دنیا ما رو مسخره میکردن. طوری که فرید زکریا در برنامه خود در cnn صف های مرغ در ایران رو نشون میداد و میگفت پلیس از تلویزون خواسته که مرغ رو نشون نده تا مردم تحریک نشن.
سیامک
|
Germany
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۹
0
1
وااای
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار