پارکینگ ایران خودرو از پنجره هواپیما +عکس
کد خبر: ۱۲۰۷۰۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 08    -    ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲

در روز‌های گذشته ماجرای احتکار خودرو توسط خودروسازان و پر بودن پارکینگ‌های شرکت‌های خودروسازی حسابی خبرساز شده بود. در عکس زیر نمای هوایی از پارکینگ ایران خودرو را می‌بینید که دیروز از پنجره هواپیما به ثبت رسیده است.

پارکینگ ایران خودرو از پنجره هواپیما +عکس

عکس: کن نیوز

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
2
صد البته تمام دزدیهای کلان از درون دولته
ناشناس
|
Thailand
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
2
تعجب میکنم از خودرو سازها که اتومبیل هایشان را در انبار سرپوشیده تلمبار نمی کنند.

آقایان اعتراض بیجا نکنیند این تعداد اتومبیل رقم و عددی نیست در برابر گرسنگی رانت خواران و اختلاسگران.
اینها تقصیری ندارند این بنده خداها دچار بیماری گرسنگی مفرط هستند و هر چه بیشتر می خورند گرسنه تر و اشتهای شان ببشتر باز میشود تا میرسند به خورد و خوراک میلیارد دلاری که اگر جلوی بیماریشان گرفته نشود، چاههای نفت ایران، آب سدها با خود سد، ماهی های خلیخ فارس و دریای عمان را از سطح تا کف دریا را یکجا می بلعند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
سلام.این عکس پارکینگ ایران خودرو نیست .
ایران وشی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
کشور درگیر یک جنگ تمام عیارشده، سربازان اسراییل مستقیم به داخل کشور رخنه کردن در بازار طلا و ارز اخلال میکنن و همه موجودی بازارها رو میخرن، مواد غذایی و لوازم خانگی و بهداشتی رو از بازار جمع میکنن و احتکار میکنن، مواد غذایی تقلبی با مواد ناسالم و سمی برای ترور مردم مسلمان ایران میسازن، پارازیت ایجاد میکنن که روی مغز و اندام داخلی مسلمین سرطان ایجاد کنن، خودرو ها رو پنهان میکنن، ارز ناشی از صادرات رو پنهان میکنن، سپرده مردم در بانکها رو چپاول میکنن، بانکها رو در اختیار گرفتن و وام های کمر شکن با سود حرام میدن که تولید کننده ها رو ورشکست کنن، بدون حساب و کتاب ذخایر طلا و ارز مملکت رو حراج میکنن، جلو ترخیص مواد غذایی، دارو و قطعه رو از گمرک میگیرن.
با نفوذ به مجلس جلوی تصویب و اصلاح قوانین برای اعدام مفسدین اقتصادی و غذایی و سلامتی رو میگیرن و مجلس رو به امور معمولی و جدل سرگرم میکنن، جلوی بررسی سریع و محکومیت اونها رو در دادگاهها میگیرن و دادگاه رو به شوی تلویزیونی تبدیل میکنن که در اون مفسدین فی الارض به صدر تا ذیل مردم مسلمان و خونواده شهدا میخندن و لوده بازی در میارن.
امیدوارم سربازان گمنام امام زمان برای پاسداشت خون شهدا و آرمان امام و انقلاب، همه رو خودشون رو به سرعت مجازات کنند تا درس عبرتی برای دشمنان انقلاب و ایران بشه و مثل حفاظت از حریم مرزهای سیاسی انقلاب و ایران جواب دندان شکنی بهشون بدن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۸
0
0
عکس در حالت خوشبینانه نهایت سه هزار خودرو را نمایش می دهد!!! آیا اسم این احتکار است؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار