تتلو، از رئیسی به بهزاد بلور و بی‌بی‌سی رسید +عکس
کد خبر: ۱۲۰۵۳۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 September 06    -    ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰

امیر تتلو خواننده زیرزمینی که سال گذشته در جریان انتخابات ریاست جمهوری به اصولگرایان آن هم از جنس هواداران ابراهیم رئیسی و جبهه پایداری پیوسته بود حالا پس از ۱۸ ماه سر از بی بی سی فارسی در آورده است.

تتلو، از رئیسی به بهزاد بلور و بی‌بی‌سی رسید

امیر تتلو در حال آماده سازی برای ضبط آهنگ برای بی بی سی

بهزاد بلور گزارشگر بخش موسیقی بی بی سی فارس از اجرای زنده امیر تتلو در این شبکه خبر داد. امیر تتلو مدتی است از کشور خارج شده است.

او قرار بود چندی پیش کنسرتی در ترکیه برگزار کند، اما به دلیل استقبال کم، کنسرت او لغو شد. در همان زمان تتلو در پست‌های اینستاگرامی خود خواستار انجام مصاحبه با شبکه‌های پربیننده تلویزیونی شد. تتلو وعده "افشاگری" داد. او در ویدئو اعلام کرد که حقایقی دارد که گفتنش در ایران می‌توانست کار او را به زندان بکشاند.

او تاکید کرد که منتظر است شرایطی ایجاد شود که بتواند این حقایق را افشا کند. بیشتر بخوانید: افشاگری بزرگ "تتلو"؟! تتلو از رئیسی به بی بی سی! امیر تتلو در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته از ابراهیم رئیسی نامزد مورد حمایت اصولگرایان حمایت کرد.

تتلو، از رئیسی به بهزاد بلور و بی‌بی‌سی رسید

تتلو در اقدامی بی سابقه و عجیب دو روز پیش از انتخابات با رئیسی دیدار کرد. دیداری که به عنوان یکی از شگفتی‌های انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ شناخته می‌شود. در آن دیدار امیر تتلو نام مادر، قلب و کلید خالکوبی دست‌هایش را به رئیسی نشان داد و رئیسی هم از آهنگ امام رضای او تشکر کرد.

حالا باید دید که تتلو در چرخش تازه اش چه مسیری را انتخاب کرده است و آیا اساسا "افشاگری" در کار است؟

فرارو

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
امیرخان تتلو...به چه قیمت هرجایی توخارج سرک میکشی...خودتو نمیتونی حفظ ونگه داری..از اون سرباز اهوازی که شیرمروی بود وازتو هم جوونتر ..به هموطنش چطوری زیر بارون گلوله زن وبچه مردم رو نجات داد...حالا خوبه فکر کنم ادای تارزان روهم بهت بگن دربیار ..میاری..خودتو ارزون نفروش...یعنی بخاطر غیرت ایرانیت هرجا دعوتت کردن..مملکتت رو هم درنظر بگیر...
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۰
0
0
خداشاهد میگیرم...وضع مالی انچنان ندارم...واسه افرادسرطانی کمک کنم..که شنیدم باگرون شدن دلار وارزو...داروی این افراد هم گرون شده..بعضی مردم ما شدن مردم زمان کوفه ۷۰رنگ...ترابخدا بفکرجیب خودتان نباشید ...قیامت هم نزدیکتر میشویم...قبول کنیم دردو...این دنیا زود گذر وقیامت ودوزخ ابدی..
بخاطر داروی گرون این مریضها بفکر جمع کردن مال ومنال زیاد..زیادنباشیم..خوددانید
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
0
0
عالی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار