حقایق جالبی که درباره فیلم ها نمی دانستید!
کد خبر: ۱۲۰۵۱۱
تاریخ انتشار: 2018 September 06    -    ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
گاهی اوقات هنگام تماشای فیلم ها فراموش می کنیم که شخصیت ها از دنیای واقعی هستند و هر کدام پشت دوربین فیلمبرداری داستان های واقعی برای گفتن دارند. در ادامه مطلب با داستان های جالبی که پشت دوربین های فیلمبرداری اتفاق افتاده است آشنا شوید.

حقایق جالبی که درباره فیلم ها نمی دانستیدفیلم ها با شخصیت ها و سناریوهای بی نظیرشان ما را با خود به دنیاهای دوردست و برای لحظاتی از سختی ها و پستی بلندی های زندگی دور می کنند. گاهی اوقات هنگام تماشای فیلم ها فراموش می کنیم که شخصیت ها از دنیای واقعی هستند و هر کدام پشت دوربین فیلمبرداری داستان های واقعی برای گفتن دارند. در ادامه مطلب با داستان های جالبی که پشت دوربین های فیلمبرداری اتفاق افتاده است آشنا شوید.

نگهبانان کهکشان

 

کریس پرت ظاهرا لباس استار لرد را برای چند روز ربوده و با آن به بیمارستان کودکان می رود تا کسانی که به این شخصیت علاقه دارند او را از نزدیک ببینند.

باشگاه خریداران دالاس

 

بودجه این فیلم به قدری کم بود که فقط ۲۵۰ دلار برای گریم و آرایش در نظر گرفته شده بود. اما با همین مبلغ پایین ساخت فیلم با موفقیت به پایان رسید و آرایش صورت و موی فیلم برنده جایزه اسکار شد.

نظریه همه چیز

 

استیون هاوکینگ در ایمیلی به کارگردان فیلم جیمز مارش درباره ادی ردمین گفته است با تماشای او احساس می کند خودش را می بیند. او به سازندگان فیلم مدال افتخار و پایان نامه اش را برای استفاده در فیلم امانت می دهد.

پدر خوانده

 

گربه ای که در صحنه های اول فیلم دست مارلون براندو می بینید در هیچکدام از صحنه ها و نمایش نامه های فیلم پیش بینی نشده بود بلکه گربه ولگردی است که مارلون براندو در استودیوی پارامونت پیدا کرده و با خود جلوی دوربین می برد.

آرماگدون

 

این فیلم به درخواست سازمان ناسا در طول برنامه آموزش مدیریت نمایش داده شد. در نتیجه به مدیران جدید وظیفه تشخیص خطاهای ممکن داده شد و حدود ۱۶۸ خطا گزارش داده شد.

ماتریکس

 

وو پینگ یوئن کارگردان صحنه های رزمی کونگ فو ابتدا از کار کردن روی فیلم امتناع کرد و امید داشت با درخواست مبلغی گزاف برادران واچوفسکی را از سرش باز کند اما آن ها این مبلغ را پذیرفتند و وو پینگ تنها در صورتی کار را قبول کرد که کنترل کامل روی مبارزات داشته باشد و به مدت ۴ ماه قبل از ساخت فیلم بازیگران را آموزش داد.

الیزابت: دوران طلایی

 

در صحنه ای از فیلم که الیزابت به کلیسای سنت پل می رسد کلیسا در حال بازسازی است. تعمیرات کلیسا واقعی است بنابراین شکهار کاپور تصمیم می گیرد به کارگران لباس های مخصوص سینمایی بپوشاند و ابزارهای قدیمی که داخل کلیسا نصب شده اند بدهد. کارگران صحنه های فیلم واقعی هستند.

فارست گامپ

 

تام هنکس به عنوان دستمزد هیچ مبلغی از این فیلم نگرفت اما در عوض حق امتیازی از فیلم دریافت کرد که میلیون ها دلار بود.

فهرست شیندلر

 

طراح لباس این فیلم برای جمع آوری ۲۰ هزار لباس اضافی آگهی خرید لباس های قدیمی پخش کرد. از آنجا که لهستان شرایط اقتصادی ضعیفی داشت بسیاری از مردم لباس هایی که از سال های ۱۹۳۰ و ۴۰ داشتند را فروختند.

شوالیه تاریکی

 

هیث لجر برای آمادگی در نقش جوکر به مدت ۶ هفته در اتاقی در متل پنهان شد و در طول این دوره گوشه نشینی عمیقا غرق در بعد روانی این شخصیت شد. او برای تمرین حرکات غیرارادی از جمله صدا و خنده های سادیستی زندگی خودش را وقف این شخصیت کرد.

میان ستاره ای

 

کریستوفر نولان در این فیلم برای صحنه های مزرعه ذرت ترتیب پرورش مزرعه ۵۰۰ هکتاری ذرت را می دهد و تمام ذرت ها بعد از فیلم به فروش می رسند.

بدونیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار