جنجال‌های لباس پوشیدن بهاره رهنما +عکس
کد خبر: ۱۱۹۷۴۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 29    -    ۰۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۰

بهاره رهنما به‌عنوان یک بازیگر خانم که همیشه به‌ ظاهر و نوع پوششش اهمیت خاصی می‌دهد در خصوص استایل و شکل‌گیری آن به نکاتی اشاره کرد.

بهاره رهنما از جنجال لباس پوشیدن های خود گفت

این بازیگر درباره ظاهر و پوشش گفت: من ذهن ایده‌پردازی دارم و در همین راستا با شرکت‌های مختلفی در حوزه مشاوره هنری همکاری داشته‌ام. به‌اصطلاح به‌صورت تجربی در طول این سال‌ها می‌توانم بگویم که یک استایلر هستم و در اکثر مراسم‌های دوستانم هم همیشه همه چیز از تزیینات و چیدمانوسایل و... به من سپرده می‌شود و اگر بازیگر و نویسنده نمی‌شدم به این مسیر کشیده می‌شدم.

در واقع این خط فکری و امضایی است که در زندگی‌ام دنبال می‌کنم. مشخصاً فکر و ایده‌پردازی می‌کنم و دوستان خیلی خوبی دارم که می‌توانند ایده‌های من را اجرا کنند.

رهنما تأکید کرد: اصولاً به برند اعتقادی ندارم، بلکه بیشتر به امضا و سلایق شخصی‌ام به‌عنوان یک هنرمند توجه می‌کنم.

کما این که لباس عروس من مورد انتقاد بسیاری از خانم و آقایان ایرانی قرار گرفت. و به دلیل فرم و نوع پارچه و پوشیدگی‌اش برای من جالب بود و به جرات می‌توانم بگویم که هیچ‌گاه از مد پیروی نکرده‌ام.

او در پایان گفت: به نظرم خانم‌های ایرانی و اصولاً خانم‌هایی که خودشان را دوست دارند، کم‌کم به این موضوع پی می‌برند که هر انسانی یک مدل شخصی دارد و اگر شرایط اقتصادی کمی به سامان باشد - و من امیدوارم مردم ما هر چه زودتر از این ویرانی اقتصادی نجات پیدا کنند - به این نتیجه می‌رسند که با صرف هزینه‌های بسیار کم می‌توانند سبک و استایل منحصربه‌فرد خودشان را داشته باشند.

خبرفوری

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خان محمدعلی آقا
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
1
فعلا که دور، دور شماهاست

پس بچرخید تا بچرخیم!
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۷
0
0
شمارو کجای دلمون جا بدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار