«مرد مورچه‌ای» ۶۶ میلیون دلاری شد
کد خبر: ۱۱۹۵۸۲
تاریخ انتشار: 2018 August 27    -    ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۱

به نقل از وِرایِتی، فیلم «مرد مورچه‌ای و زنبور» یک ماه پس از اکران در دیگر کشور‌ها با اکران در کشور چین با موفقیت به فروش ۶۶ میلیون و ۵۰۰ هزار دلاری رسید. این فیلم در اکران آی‌مکس نیز ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار فروش داشت.

«مرد مورچه‌ای» روز جمعه در اولین روز اکران ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش داشت و روز‌های پس از آن در شنبه و یکشنبه نیز به فروشی تقریبا با همان میزان دست یافت.

فیلم هنر‌های رزمی «برادر بزرگ» با نقش‌آفرینی «دانی یِن» جمعه در روز اول اکران ۵ میلیون و ۸۰ هزار دلار فروش داشت. در آخر هفته نیز با فروش ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار در جایگاه دوم پرفروش‌ترین فیلم‌های فهرست باکس‌آفیس کشور چین قرار گرفت.

فیلم‌های «جزیره» و «مِگ» نیز در سینمای چین فروشی تقریبا برابر داشتند که اولی با ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار و دومی با ۷ میلیون و ۱۷۰ هزار دلار در جایگاه‌های سوم و چهارم باکس‌آفیس این هفته کشور چین جای گرفتند.

فیلم کمدی «جزیره» پس از ۱۷ روز اکران در چین با مجموع فروش ۱۸۸ میلیون دلار و فیلم «مِگ» نیز با ۱۷ روز اکران با مجموع فروش ۱۴۴ میلیون دلار به اکران خود در این کشور ادامه می‌دهند.

فیلم «برادر بزرگ» در سه روز اول اکران خود در چین ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار دلار فروش داشت. «هتل ترانسیلوانیا۲» با فروش ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار دلار در مجموع ۲۶ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار در ۱۰ روز اکران فروش داشته است.

در مجموع تمام ۱۰ فیلم پرفروش این آخر هفته در کشور چین ۱۱۲ میلیون دلار فروش داشته‌اند.

فارس

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار