«جوانان امروز» با همه‌ی خاطراتش مُرد+عکس
کد خبر: ۱۱۹۵۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 27    -    ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

مجله «جوانان امروز» قدیمی‌ترین مجله جوان ایرانی و از نشریات زیر مجموعه موسسه اطلاعات، بعد از پنجاه سال، به علت مشکلات اقتصادی تعطیل شد.

«جوانان امروز» با همه‌ی خاطراتش مُرد+عکس

«مجید فلاح شجاعی» معاون سردبیر مجله «جوانان امروز» در صفحه شخصی خود در اینستاگرام با اعلام این خبر نوشت: «جوانان امروز ابتدا با نام اطلاعات جوانان از سال ۱۳۳۷ تا سال ۱۳۳۹ منتشر و سپس انتشار آن متوقف شد. چهارم مهر ماه سال ۱۳۴۵ آغاز انتشار مجله «جوانان» بود که پس از چند شماره «امروز» هم به آن اضافه شد».

به گفته وی، جوانان امروز در ۵۲ سال فعالیت فراز و فرود زیادی داشت و به گفته همکاران قدیمی در اداره، جوانان امروز در قبل از انقلاب به تیراژ بالای ۳۰۰ هزار نسخه چاپ می‌شده است.

«جوانان امروز» با همه‌ی خاطراتش مُرد+عکس

تصویر آخرین شماره مجله «جوانان امروز»

فلاح شجاعی که بیش از ۲۰ سال ابتدا دبیر سرویس هنری و چند سال آخر به عنوان معاون سردبیر در «جوانان امروز» فعالیت کرده است، همچنین عنوان کرد: مشکلات اقتصادی این روزهای کشور، به روزنامه اطلاعات هم رسید و متاسفانه شرایطی ایجاد شد که «جوانان امروز» و «دنیای ورزش» تعطیل شدند.

تعطیلی مجله «جوانان امروز» کمتر از یک ماه بعد از تعطیلی «دنیای ورزش» دیگر مجله قدیمی موسسه اطلاعات، رخ می‌دهد؛ مجله‌ای که تنها یک ماه کم آورد تا ۵۰ سالگی انتشار خود را جشن بگیرد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۵
0
3
همه چیزهای قدیم و جدید دارند میمیرند :((
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار