اعترافات هولناک قاتلی‌که نامش روی دیوار بود
کد خبر: ۱۱۹۲۹۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 25    -    ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

ماجرای این قتل هولناک دقایق اولیه بامداد چهارشنبه گذشته هنگامی لو رفت که زنی به خاطر تاخیر دخترش در رسیدن به منزل بسیار نگران شد.

 

دختر ۲۰ ساله که به آموزشگاه زبان انگلیسی می‌رفت، هر شب ساعت ۲۰ به منزل می‌رسید، اما روز سه شنبه، درحالی که ساعت از ۲۱ نیز گذشته بود، خبری از «ف» نبود. اضطراب و نگرانی مادر این دختر هر لحظه بیشتر می‌شد تا این که به جست وجو پرداختند و به هر جایی که احتمال می‌رفت، دختر جوان در آن جا باشد، سرزدند. عقربه‌های ساعت به نیمه شب نزدیک می‌شد، ولی اثری از «ف» نبود تا این که زن میان سال به همراه برادرش، ماجرا را به پلیس ۱۱۰ گزارش و موضوع گم شدن دختر ۲۰ ساله را اطلاع دادند. با این وجود از استرس و اضطراب مادر کاسته نمی‌شد. آن روز آن‌ها در خانه پدر بزرگ «ف» بودند که تصمیم گرفتند به منزل خودشان در خیابان ایثارگران مشهد بروند شاید «ف» به آن جا رفته باشد. به همین خاطر زن میان سال به همراه برادرش به راه افتادند و با دیدن خودروی ۲۰۶ دخترشان که مقابل منزل پارک بود، نفس راحتی کشیدند. دایی «ف» بلافاصله در پارکینگ را گشود و به داخل منزل رفت، اما او با صحنه هولناکی روبه رو شد جسد غرق در خون دختر ۲۰ ساله داخل پذیرایی قرار داشت به همین خاطر دایی «ف» از ورود خواهرش به داخل اتاق جلوگیری کرد و بلافاصله با نیرو‌های انتظامی تماس گرفت. دقایقی بعد با حضور قاضی احمدی نژاد (قاضی ویژه قتل عمد) تحقیقات آغاز و مشخص شد که روی دیوار اتاق خواب و با خون تازه نوشته شده «سجاد مرا زد». گزارش خراسان حاکی است: به دستور مقام قضایی، بلافاصله «سجاد» دستگیر شد و پس از حدود ۸ ساعت بازجویی توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به قتل دختر خاله اش اعتراف کرد. او گفت: شب حادثه، دختر خاله ام را در خیابان دانشگاه دیدم که بسیار سردرگم بود.
به طور اتفاقی مسافری را به مقصد ایثارگران سوار کردم وقتی این جا رسیدم دیدم ۲۰۶ دختر خاله ام در منزل پارک است. وقتی بالا رفتم نمی‌دانم چه شد که یک باره چاقویی به گردنش زدم! سپس حالم بد شد به داخل پارکینگ رفتم و چند دقیقه نشستم بعد از آن دوباره به اتاق بازگشتم! دختر خاله ام در حال شستن خون‌های گردنش بود. وقتی بیرون آمد «تلوتلو» می‌خورد که من او را هل دادم و دوباره ضربات دیگری با چاقو بر بدنش فرود آوردم! متهم ادامه داد: پس از آن هم به خانه رفتم و لباس هایم را شستم تا کسی به من مظنون نشود! بنابر گزارش خراسان، چند تار مو نیز از لابه لای انگشتان مقتول پیدا شد که نوع آن نشان می‌داد مو‌های قاتل است!
تحقیقات بیشتر در این باره ادامه دارد.

روزنامه ایران

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
خان محمدعلی آقا
|
United Arab Emirates
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
زن میانسال بهمراه برادرش همه جارا گشتند و نزد پلیس رفتند، به جز خانه خود مقتول؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۳
0
0
وقتی بالا رفتم نمی‌دانم چه شد که یک باره چاقویی به گردنش زدم! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سپس حالم بد شد به داخل پارکینگ رفتم و چند دقیقه نشستم بعد از آن دوباره به اتاق بازگشتم!!!!
دختر خاله ام در حال شستن خون‌های گردنش بود!!!!!!!!! وقتی بیرون آمد «تلوتلو» می‌خورد که من او را هل دادم و دوباره ضربات دیگری با چاقو بر بدنش فرود آوردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۴
0
0
یعنی چی؟ برای چی با چاقو زد؟ دلیلش چی بود؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار