ارقام عجیب از مصرف لوازم آرایش در ایران
bato-adv
bato-adv
bato-adv
bato-adv
کد خبر: ۱۱۹۲
تاریخ انتشار: 2015 May 28    -    ۰۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
bato-adv
bato-adv
کشورهای عربستان، امارات و ایران، مجموعا 9.5 میلیارد دلار، یعنی تقریبا 37 درصد کل مصرف لوازم آرایشی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا را به خود اختصاص داده اند.
زنان سعودی به طور متوسط سالانه 14 هزار و 256 ریال سعودی (3 هزار و 800 دلار) صرف خرید لوازم آرایشی می کنند.

بازار لوازم آرایشی عربستان، بزرگترین بازار لوازم آرایشی خاورمیانه است. بر اساس این گزارش که اخیرا از سوی موسسه تحقیقاتی یورومونیتور منتشر شد، نرخ رشد سالانه این بازار 11 درصد پیش بینی شده است.

بازار لوازم آرایشی عربستان در سال 2014 رشدی استثنایی را شاهد بود که تا حدی ناشی از درآمد بالای این کشور و همچنین افزایش جمعیت جوان عربستان بود.

محمد مادی، رئیس شرکت مادی اینترنشنال، توزیع کننده لوازم آرایشی در خاورمیانه، در مورد چشم انداز این بازار در سال جاری میلادی گفت: «با توجه به وضعیت فعلی منطقه، دشوار می توان چشم انداز رشد دقیقی را برای سال 2015 ارائه کرد، به خصوص که قیمت املاک و شهریه مدارس در حال افزایش است و این بر مصرف در سایر بخش ها تاثیر می گذارد و اولویت ها را تغییر می دهد. اما به رغم همه این تغییرات، ما اطمینان داریم که رشد بخش لوازم آرایشی در سال 2015، کمتر از 4.5 درصد نخواهد بود.»

وی افزود: «صنعت لوازم آرایشی در عربستان، به دلیل قدرت خرید بالای شهروندان و در دسترس بودن محصولات متنوع که با هر میزان بودجه و ذائقه ای سازگاری دارد، رشد قابل توجهی را شاهد بوده است. جدیدترین آمارها نشان می دهد که میزان فروش محصولات محافظت از پوست در عربستان در سال جاری میلادی به 502.9 میلیون دلار خواهد رسید.»

کشورهای عربستان، امارات و ایران، مجموعا 9.5 میلیارد دلار، یعنی تقریبا 37 درصد کل مصرف لوازم آرایشی منطقه خاورمیانه و شمال آفریقا  را به خود اختصاص داده اند.
bato-adv
bato-adv
نام:
ایمیل:
* نظر:
bato-adv
آخرین اخبار
bato-adv