ممنوعیت رنگ مو مردان در پایتخت این کشور
کد خبر: ۱۱۹۱۱۸
تاریخ انتشار: 2018 August 23    -    ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸
آرایشگاه های عشق آباد پایتخت ترکمنستان رنگ مو برای مردان و پوشاندن موهای سفید آنها را با رنگ زدن، متوقف کردند. رادیو محلی «آزاتلیک» خبر ممنوعیت رنگ موی مردان را در آرایشگاه های این کشور و به نقل از یک فعال در این زمینه اعلام کرد.

ممنوعیت رنگ مو مردان در پایتخت این کشور

ممنوعیت رنگ مو مردان در پایتخت این کشوراختصاصی «تابناک با تو»؛ آرایشگاه های عشق آباد پایتخت ترکمنستان رنگ مو برای مردان و پوشاندن موهای سفید آنها را با رنگ زدن، متوقف کردند.

رادیو محلی عشق آباد «آزاتلیک» خبر ممنوعیت رنگ موی مردان را در آرایشگاه های این کشور و به نقل از یک فعال در این زمینه اعلام کرد. این کارگر گفت که مأموران دفتر دادستانی پایتخت "عشق آباد" به آرایشگاهی که او در آنجا کار می کرد آمدند و مدیریت را به دفتر دادستانی فرا خواندند.

ممنوعیت رنگ مو مردان در پایتخت این کشور

محور گفتگو در دفتر دادستانی با صاحبان آرایشگاه ها و سالن های مُد این بود که رنگ کردن موی مردان، جوانان و نوجوانان ممنوع است و همچنین به کار بردن مدل موهای جدید که طرح ها و نقش های مختلفی را در سر نشان می دهند ممنوع می باشد.

براساس گزارش رادیو آزاتلیک این دستورالعمل به طور شفاهی و از «بالا» آمده و تاکنون هیچ دستورالعمل کتبی در این زمینه صادر نشده است. تاکنون ممنوعیت رنگ مو برای مردان را هیچ یک از مسئولان زیربط و یا رسانه های دیگر در این کشور تأیید نکرده اند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار