انبار احتکار لوازم خانگی و شکر در اصفهان کشف شد
کد خبر: ۱۱۹۰۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 21    -    ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی با اعلام این خبر اظهار داشت: با توجه به اینکه برخی با سوءاستفاده از وضعیت اقتصادی موجود اقدام به احتکار کالا‌های اساسی مردم کرده و با این کار سبب به وجود آمدن نابسامانی در بازار و افزایش قیمت‌ها شده‌اند، مأموریت ویژه برخورد با متخلفان، محتکران و اخلالگران نظام اقتصادی در دستور کار فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: در همین رابطه با هماهنگی مقام قضائی عملیات مرصاد ۱۱ با هدف نظارت بر انبار‌های استان توسط مأموران به اجرا گذاشته شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: در این عملیات که نمایندگان بازرسی اداره صنعت و معدن و تعزیرات حکومتی نیز حضور داشتند، ۵۰۸ دستگاه لوازم خانگی، ۳۵ تن شکر، ۴۷۷تن و ۸۰ کیلوگرم تیرآهن و ۴۷۰ تن و ۱۳۰ کیلوگرم میلگرد کشف شد.

وی با بیان اینکه در بررسی مدارک ارائه شده مشخص شد، هیچ کدام از انباردار‌ها مدرکی مبنی بر خروج کالا از انبار خود نداشته‌اند، اظهار داشت: ارزش این محموله‌های مکشوفه برابر اعلام نظر کارشناسان مربوطه ۱۱۰ میلیارد ریال عنوان شده است.

سردار معصوم بیگی گفت: در این رابطه ۶ انبار دپوی کالا به دستور مقام قضائی پلمب و ۵ فرد متخلف نیز شناسایی و همراه با پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی با هشدار به کسانی که اقدام به احتکار کالا‌های اساسی مردم می‌کنند، تصریح کرد: برنامه‌های نظارتی پلیس بر روی انبار‌های دپوی کالا به طور جدی ادامه دارد و برابر قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.

مهر

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۳۱
0
0
انبارها يكي پس از ديگري كشف مي شوند! اما خبري از انبارهاي خودروسازها نيست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار