وضعیت جوی پایتخت در تعطیلات
کد خبر: ۱۱۸۹۸۵
تاریخ انتشار: 2018 August 21    -    ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۶

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور د اعلام کرد: طی دو روز آینده افزایش ابر و بارش‌های خفیف و پراکنده در برخی نقاط استان‌های گیلان و مازندران رخ خواهد داد.

همچنین طی سه روز آینده در برخی مناطق سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می‌شود که این شرایط در زابل به شکل طوفان گرد و خاک خواهد بود.

احد وظیفه افزود: امروز و فردا در برخی مناطق خراسان جنوبی، شرق و جنوب شرق خراسان رضوی و شرق کرمان نیز وزش باد شدید پیش بینی می‌شود که در برخی مناطق می‌تواند موجب خیزش گرد و خاک بشود.

وی ادامه داد: طی امروز و فردا در ساعات بعد ازظهر برای جنوب سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، شمال هرمزگان و شرق فارس، افزایش ابر، رگبار، رعد و برق و گاهی وزش باد پیش بینی می‌شود.

وظیفه هشدار داد: با توجه به اینکه طوفان گرد و خاک از امروز تا پنج شنبه در منطقه زابل و در استان‌های سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی پیش بینی شده توصیه می‌شود تمهیدات لازم برای کاهش اثرات مخرب گرد و خاک به خصوص در سلامت و بهداشت مردم و حمل و نقل جاده‌ای به کار گرفته شود.

هوای تهران از امروز تا پنج شنبه صاف، گاهی همراه با وزش باد پیش بینی شده و بیشترین دمای هوای امروز در پایتخت ۳۵ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

مهر

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار