نخستین سلفی تاریخ کشف شد
کد خبر: ۱۱۸۹۷۸
تاریخ انتشار: 2018 August 21    -    ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۱
گفته می شود که گرفتن سلفی، مُد معاصر و جدیدی نیست بلکه پیشینه ی آن به اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم باز می گردد. زمانی که عکاس ها از دوربین های براونی و با استفاده از آینه سلفی می گرفتند. با این حال به تازگی موزه ی نیویورک تصویر جدیدی منتشر کرده که باعث می شود...

نخستین سلفی تاریخ کشف شد

نخستین سلفی تاریخ کشف شداختصاصی «تابناک با تو»؛ یک عکس قدیمی در فضای مجازی منتشر شده که توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است؛ در این عکس چند نفر با هم در حال گرفتن عکس سلفی هستند تا به این شکل یکی از قدیمی ترین سلفی ها در تاریخ ثبت شود.

گفته می شود که گرفتن سلفی، مُد معاصر و جدیدی نیست بلکه پیشینه ی آن به اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم باز می گردد. زمانی که عکاس ها از دوربین های براونی و با استفاده از آینه عکس سلفی می گرفتند.

با این حال به تازگی موزه ی نیویورک تصویر جدیدی منتشر کرده که باعث می شود نتوانیم زمان نخستین سلفی جهان را به قطعیت مشخص کنیم. تاریخ دقیق این سلفی دسته جمعی مشخص نیست اما کارشناسان می گویند از لباس های افراد حاضر و شواهد و قرائن موجود در عکس این طور به نظر می رسد که این سلفی به قرن هجدهم میلادی تعلق دارد.

نخستین سلفی تاریخ کشف شد

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار