خلق منظره‌ای چشم‌نواز با خوراکی‌ها
کد خبر: ۱۱۸۸۶۲
تاریخ انتشار: 2018 August 21    -    ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
بخش نخست؛
کارل وارنر»، هنرمند عکاس متولد انگلیس است. وی مناظر جالبی را با مواد غذایی خلق کرده و سپس از آنها عکس گرفته است. وارنر در این زمینه می‌گوید: در سال 1998 هنگامی که برای خرید به بازار رفته بود و یک قارچ را دید، جرقه‌ای در ذهنش شکل گرفت.

خلق منظره‌ای چشم‌نواز با خوراکی‌هااختصاصی تابناک باتو؛ «کارل وارنر»، هنرمند عکاس متولد انگلیس است. وی مناظر جالبی را با مواد غذایی خلق کرده و سپس از آنها عکس گرفته است. وارنر در این زمینه می‌گوید: در سال 1998 هنگامی که برای خرید به بازار رفته بود و یک قارچ را دید، جرقه‌ای در ذهنش شکل گرفت. وی قارچ را به شکل یک درخت تصور کرد و با کمک چند دانه لوبیا و برنج، اولین منظره‌ی زیبای خود را خلق کرد. او نام آثار خود را «دهکده‌ی خوراکی‌ها» گذاشت.

هر اثر وارنر در استودیویی در لندن، به وجود می‌آید. وی ابتدا مجموعه را طراحی می‌کنند و یک تیم از سازندگان سبک‌های غذایی به کمک وی آمده و مواد مناسب از نظر، شکل، رنگ و بافت را جمع‌آوری می‌کنند. دو تا سه روز زمان لازم است تا یک دهکده‌ی جدید خلق شود.

وارنر می‌گوید: بیننده باید فریب بخورد و در نگاه نخست، احساس کند منظره‌ای واقعی را می‌بیند نه طرحی خلق شده با خوراکی‌ها! در ادامه تصاویر خلق شده توسط این هنرمند را در دو بخش برای شما آماده کرده‌ایم. برای دیدن بخش نخست  این تصاویر، با ما همراه باشید.

تهیه و تنظیم: تابناک باتو

منبع: mymodernmet

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار