فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برکنار شد
کد خبر: ۱۱۸۷۳۲
تاریخ انتشار: 2018 August 19    -    ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۴

فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی برکنار شد و طهرانچی رئیس سابق دانشگاه شهید بهشتی به جای او این پست را تحویل گرفت.

جلسه فوق‌العاده و فوری هیات‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور علی‌اکبر ولایتی تشکیل شد و با تصمیم اعضاء فرهاد رهبر از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی عزل شد.تهرانچی با تصمیم هیأت امنای دانشگاه به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.

فرهاد رهبر درباره رزومه کاری خود به شهروند امروز گفته بود:

در سال 1378 توسط آقای یونسی به وزارت اطلاعات دعوت شدم و به مدت سه سال به عنوان معاون‌ایشان فعالیت كردم.ماجرای قتل‌ها در سال 1377 اتفاق افتاده بود و من در سال 1378 به وزارت اطلاعات پیوستم. ما زمانی به وزارت اطلاعات رفتیم كه آقای یونسی وزیر بودند و برنامه‌های خوبی برای اصلاح ساختار و در مجموع اصلاح مسائل به وجود آمده تدوین كرده بودند.

بحث توقف فعالیت‌‌های اقتصادی وزارت اطلاعات یكی از مهم‌ترین محورهای توافق من با آقای یونسی بود. صریح‌تر بگویم؛ من به آقای یونسی گفتم؛ شما تازه به وزارت اطلاعات پیوسته‌اید و من هم در صورتی كنار شما می‌‌ایستم كه از برنامه قاطع من برای توقف فعالیت‌های اقتصادی وزارت اطلاعات حمایت قاطع كنید.به‌این نتیجه رسیدیم كه فعالیت اقتصادی وزارت اطلاعات به صلاح اقتصاد كشور نیست و باید هر چه زودتر متوقف شود. پس از اتمام دوره ماموریت من در وزارت اطلاعات، آقای یونسی پیشنهاد پذیرفتن پست ریاست دانشكده وزارت اطلاعات را مطرح كردند كه پذیرفتم و مدت كوتاهی هم در‌این پست فعالیت كردم. 

فردا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار