روده‌های یک زن هنگام «سزارین» سوراخ شد
کد خبر: ۱۱۸۶۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۶

روده‌های یک زن حین عمل سزارین در یک بیمارستان سوراخ شد و او را برای بار دوم روانه اتاق عمل کرد؛ اما بیمارستان این مسئله را بر عهده نگرفته و حتی خلاصه پرونده را برای پیگیری حقوقی در اختیار بیمار قرار نمی‌دهد.

همسر این زن آسیب‌دیده اظهار داشت: هفته گذشته همسرم برای انجام زایمان طبیعی به یکی از بیمارستان‌های شیراز مراجعه کرد، اما به او اعلام کردند زایمان به صورت طبیعی امکان‌پذیر نیست و باید به اتاق عمل برود.

وی افزود: پس از دو روز بستری در بیمارستان، عمل سزارین همسرم انجام شد که پس از خروج همسرم از اتاق عمل در حالی که او قبل از عمل هیچ مشکل و دردی نداشت، با درد شدید و بزرگی شکم مواجه شد که از پزشکان و مسؤولان بخش خواستار بررسی این موضوع شدیم، اما با پاسخ‌ها و رفتار نادرست آنان مواجه شدیم و به نتیجه دست نیافتیم.

شوهر این زن آسیب‌دیده ادامه داد: در نهایت پس از گذشت سه شبانه‌روز و پیگیری‌های انجام‌شده، آزمایش و بررسی‌های لازم صورت گرفت و مشخص شد خطا مربوط به پزشک بوده که در زمان انجام عمل سزارین قصور و بی‌توجهی کرده و روده بیمار را سوراخ کرده است.

وی گفت: در حال حاضر نیز همسرم تحت عمل جراحی قرار گرفته و در بیمارستان بستری است.

وی بیان کرد: این تخلف پزشک معالج باعث ضربات و لطمات جبران‌ناپذیری به همسر اینجانب شده و با وجود شکایت‌های صورت‌گرفته کسی در این زمینه پاسخگو نیست و حتی خلاصه پرونده بیمار را برای پیگیری حقوقی و قضایی در اختیار ما قرار نمی‌دهند.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۷
0
1
ما میخواییم یه پیچ رو ببندیم کلی دقت می کنیم این بی دکترها برای جراحی یک انسان دقت نمی کنند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار