وزش باد شدید در تهران و ۹ استان دیگر
کد خبر: ۱۱۸۵۷۳
تاریخ انتشار: 2018 August 18    -    ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی با اشاره به وقوع بارش‌های پراکنده در سواحل دریای خزر، از وزش باد شدید در استان‌های سمنان، تهران، البرز، شمال مرکزی، قزوین، زنجان، خراسان شمالی، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی و اردبیل خبر داد.

احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، بعد از ظهر امروز (شنبه) ۲۷ مرداد، رگبار‌های پراکنده باران در ارتفاعات استان مازندران پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: از فردا (یکشنبه) ۲۸ مرداد ماه با نفوذ جریانات شمالی به شمال کشور، طی روز‌های یکشنبه و دوشنبه افزایش ابر، بارش باران، گاهی رعدوبرق و در برخی از اوقات وزش باد شدید موقت در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، شمال استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل رخ خواهد داد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع هواشناسی با اشاره به این که فردا و پس فردا دریای خزر مواج پیش‌بینی می‌شود، گفت‌: فردا در برخی از نقاط استان‌های سمنان، تهران، البرز، شمال مرکزی، قزوین و زنجان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. خیزش گرد و خاک در استان‌های قم و شمال مرکزی در برخی از ساعات وجود خواهد داشت.

به گفته وظیفه طی سه روز آینده در نوار مرزی شرق کشور، وزش باد شدید و گردو خاک پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، گفت‌: آسمان تهران فردا و پس فردا صاف، در بعد از ظهر همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران طی این دو روز ۳۸ و ۲۶ درجه سانتیگراد و ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

 

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار