طرز تهیه دسر میوه ای
کد خبر: ۱۱۸۵۶۹
تاریخ انتشار: 2018 August 20    -    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
برای تهیه این دسر زیبا ابتدا میوه های مورد نظرتان را برش بزنید و آماده کنید بعد به سلیقه خودتان کف قالب بچینید. سپس دو بسته ژله آلوورا را آماده کنید فقط دقت کنید برای هر بسته فقط یک تا یک و نیم لیوان آب جوش استفاده کنید و به صورت بن ماری کاملا ژله را حل کنید.

طرز تهیه دسر میوه ای

طرز تهیه دسر میوه ای باژله

طرز تهیه دسر میوه ایبه گزارش «تابناک با تو»؛ برای تهیه این دسر زیبا ابتدا میوه های مورد نظرتان را برش بزنید و آماده کنید بعد به سلیقه خودتان کف قالب بچینید. سپس دو بسته ژله آلوورا را آماده کنید فقط دقت کنید برای هر بسته فقط یک تا یک و نیم لیوان آب جوش استفاده کنید و به صورت بن ماری کاملا ژله را حل کنید. برای اینکه بعضی از میوه ها مثل کیوی یا توت فرنگی باعث بسته نشدن ژله می شود پس باید مایع ژله غلیظ تر از حالت عادی باشد.

میوه ها را که کف قالب چیدید مقدار خیلی کمی ژله آلوورا روی آن بریزید و بگذارید داخل یخچال تا فیکس شود دقت کنید اگر زیاد ژله بریزید میوه ها نظم شان به هم می خورد پس در مرحله اول فقط چند قاشق بریزید بعد از فیکس شدن میوه ها می توانید کامل ژله تان را اضافه کنید و بعد برای لایه های بعدی به سلیقه خودتان می توانید از ژله بستنی، پاناکوتا یا پودینگ استفاده کنید.

منبع: بیتوته

برچسب ها: دسر ، دسر میوه ای ، ژله
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار